ja så lige på gamespot fra CES mesen at de ser en demo af ATI nye kort /komne de spiller cod4 og det hakker bare 😕 og cod4 skulle ind dag være meget glad for CF så kan ikke lage vær med at tænke at det bliver noget .... med 2 gpu håber jeg tager fajl det er i klipet fra dag 1 42min inde så kan i bedyme selv syns det er synd var meget spænt på det 😐
Jeg syntes nu ikke at det hakkede særligt meget . Det køre i 2560/1600 opløsning med AA sat til så skal der altså noget power til for at få det til at køre flyedene
Tjah... Nu har jeg ikke selv leget med Crossfire. Men ATi er jo nok en af dem med mest erfaring, nå vi snakker om at koble GPU'er sammen. Så det skal nok blive spændende. Gad godt se det bundkort der kunne levere båndbredde nok til 8 GPU'er 😲
10# super det bliver sku det bunkort jeg skal havde mig så med mendre der kommet et X48 der kan det samme skal havde nyt bunkort om ikke så længe 😳 pci expres 2.0 🙂 men havde bare forstået det son at de 4 ati kort i CF var en salgs gemik for ATM nye platfom men håber sku du har rat :yes:
edit kan lige se der laver det med DDR 3 ram bliver en dyr fornøgelse ☹
12# her http://www.edbpriser.dk/Produc... står det som om 2 X pci expres 2.0 og så 2 pci 16X expres men ved det sku ikke kan være man skule smide en mail til asus for at høre
Portene virker vidst alt efter, hvor manger kort, man smider på dem, ved to kort er 2x x16, 3 kort: x16+ 2x x8, ved 4 kort kører alle portene i x8-modus 🙂