se, det er der jeg allerede kommer i tvivl, jeg ved ikke helt hvordan man gør men jeg ved der findes programmer til formålet.
jeg troede bare du kunne gøre det vha. windows men da jeg lige tog en kigger på mit eget windows så jeg at det kun er hvis pladsen endnu ikke er partitioneret, så der er ikke meget hjælp at hente der.
personligt ved jeg ikke lige mere om det, jeg havde bare hørt om det, i nogle tilfælde går det vidst godt nok, man skal bare sørge for at computeren ikke crasher mens den gør det (as far as iv'e heard)
men vil det ikke være lettest at installere windows på den nye hdd og så tage backup af de sidste vigtige filer ud af de 100gb, hvorefter du så formaterer den gamle harddisk og smider din backup over, sådan skulle det da gerne kunne virke, og jeg kan kun anbefale at starte på en frisk indimellem :)
det er bare hvordan jeg mener du ellers kan klare problemet, men held og lykke med det, forhåbentligt kommer der nogle og skriver der har lidt mere styr på det med at flytte OS filer end mig :P