Avast sluger min internet forbensel

Software d.  10. januar. 2008, skrevet af saiot
Vist: 519 gange.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 17:59:39
Svar/Indlæg:
7111/480
ja vile lige høre om i har nolge forslag har lige lagt Avast ind på min pc havde ikek noget før 😳 men mit internet op føre sig som et 512kb/s nu har sku 10mb så.. hvad kan det være nolge forsalg til hvad det kan være som evt skal slåes fra har deaktivert det lige nu og nu køre det nomalt men er jo ikke det smarteste
Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 18:32:57
Svar/Indlæg:
6293/359
Avast er en god omgang spyware hvis du spørger mig..

slet det hurtigst muligt og download/køb NOD32 - det er rigtig godt - og bruger næsten ikke af dine systemressourcer

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 18:41:37
Svar/Indlæg:
20170/383

nu bruger jeg ikke selv avast, men hvorfor mener du at avast er spyware 🙂

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 18:47:53
Svar/Indlæg:
7111/480
1# vil jeg også gerne høre 😕 søgte nemlig lidt på nette og kune se mange var rimlig tilfras med det er der da andre i vil anbefale skal jeg abre købe en gang norten 360 🙂

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 18:50:28
Svar/Indlæg:
20170/383

Altså jeg bruger AVG da jeg personligt synes langt bedre om den end Avast. Jeg brugte Avast en kort periode, men synes den brugte alt for mange system-ressourcer. så derfor skiftede jeg igen til AVG som fungere perfekt.

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 18:58:39
Svar/Indlæg:
3410/199
#4 --> Det er smag og behag. Mit indtryk er, at AVG bruger mange flere ressourcer - og jeg har selv brugt Avast i en del år nu her.

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
10-01-2008 19:00:34
Svar/Indlæg:
1186/81
NOD32 er seriøst et super antivira program...

Bruger absolut minimale resurser, og finder også det den skal finde..!

så hvis du står og kigger efter et nyt alternativ til avast, så ville jeg bestemt anbefale NOD32, dog er det ikke gratis, men det er så sandelig også værd at betale for..!! 😀

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 19:05:30
Svar/Indlæg:
6293/359
#2+#3 den er i kategori med pestpatrol og andet uhumsk.. men det er bare min mening og erfaring - jeg har også kørt med avast førhen - heldigvis ikke for længe -

som med de fleste antispyware-programmer, så er de spyware i sig selv 😉

proof

Overclocker
Tilføjet:
10-01-2008 21:32:33
Svar/Indlæg:
120/14
#1 og #7

Tror seriøst ikke du ved hvad du snakker om

tag lige og besøg denne side og bliv lidt klogere
http://www.spywarefri.dk/

Ps dette er ikke ment som en provokation men lad dog vær med at udtale dig om noget som du overhoved ikke ved noget om.

edit
hvis du har problemer med Avast så forslår jeg at du evt. skriver i http://www.spywarefri.dk/ forum og jeg garantere at indenfor en dag så har du fået hjælp til at få din maskine renset samt til at køre ordenligt.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 21:38:49
Svar/Indlæg:
7111/480
8# tak har lagt AVG ind og det køre bedre af en eller anden grund men trod jeg skifter til NOD32 når der kommer lidt penge i næste månde mener at have set de også har en fiae wall er vil en ogd ide de er fra det samme sted ?

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2008 21:48:58
Svar/Indlæg:
6293/359
#8 det er jo smag og behag... synes du at din PC har brug for alt det bras, som du linker til? det kommer vel også an på folks færden på nettet?

men alle de antispyware-programmer er ikke til nogen nytte - håber seriøst ikk folk giver penge til sådan noget :no:

og lad da være med at sige at jeg overhovedet ikke ved noget om det... det er jo noget du antager - det ved du jo intet om på baggrund af hvad jeg mener i mine posts?? jeg har jo ikke skrevet alt vel?

jeg vil mene du er bedst tjent med at bruge windows (vista) eget forsvar sammen med NOD32

man kan jo totalt overdænge sin PC med ubrugeligt software.. og ja avast er sgu ikk for godt..been there done that

proof

Overclocker
Tilføjet:
10-01-2008 22:16:05
Svar/Indlæg:
120/14

Jeg mener det virker useriøst at kalde Avast spyware samt at kalde det bras som spywarefri anbefaler.

Det er fint nok at du er tilfreds med minimum sikkerhed og du ikke har problemer med din PC men det er der andre der har og det er ikke hensigtsmæssigt at du udtaler dig som du gør.

Personligt har jeg renset en del Pcer for "lort" med de programmer du kalder bras og jeg kan sige jeg er yderst tilfreds.

NOD32 er nævnt flere gange i deres forum.. betyder det så at det også er noget bras?

nej vel!!

Der er ingen tvivl om at Spywarefri er en meget seriøs hjemmeside og personligt er jeg ikke i tvivl om at man kan stole på deres råd og vejledning.

edit igen 😛

Jeg kender ikke NOD32 men går ud fra den er lige så god som eks. Avast,AVG eller Norton

allando

Superbruger
Tilføjet:
10-01-2008 22:28:24
Svar/Indlæg:
622/19
bruger også selv nod32 og er rigtig glad for det :yes: har været igennem mange antivirus programmer og det her har været mest effektivt og også det program som tager mindst ressourcer.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2008 08:40:24
Svar/Indlæg:
6293/359
#11 du har ret - jeg beklager hvis jeg fremstod for kraftig i min holdning - dette har ikke været meningen fra begyndelsen af - Du/I ved jo når man kalder noget for bras, så er det nok mere en personlig holdning, som du siger...Og et udtryk for at man bedst kan lide fx. NOD32

jeg har tidligere kørt med spybot og været glad for det - tror faktisk også jeg fik det hentet fra den side 😛 . Og har også reddet et par PCer fra døden med dette tool. Men jeg må sige, at de PCer jeg har reddet, der har dets ejere også været ret tumpede af brug af deres computer, fjollede downloads på fjollede sider og åbne alle filer, man ikke tror er skadelige. På baggrund af det samt at jeg ikke selv har haft virus i over 3 år, så var jeg nok blevet lidt for hellig - det erkender jeg - men stadigvæk vil jeg ikke anbefale avast til folk, som har "tendenser" til at få vrius. 🙂

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2008 17:46:21
Svar/Indlæg:
5891/423
Anti Virus

Avast er godt men det bruger meget af din internet forbindelse og kræver meget af systemet...

Avg er hurtigt og godt, men scanningen tager lang tid og det er ikke altid det fjerner alt...(fjerner dem manuelt så...unlocker+lokalisering af virusen..)

Anti Spyware

Spybot er til den dovne...som ikke gider bruge f*cking lang tid på at scanne spyware, men det fjerne aldrig alle spywares

Ad-aware tager lang tid at scanne, men det fjerner mange spywares...og det er svært at bruge den i mellemtiden, da det kræver super meget af systemet..(når den scanner)

Fejl forbeholdes 🤡 🤡