Så har jeg købt: www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=... de kan lige køre 400Mhz, men ikke 1Mhz over og jeg synes jeg oplever mærkelige nedbrud efter jeg har fået disse ram, har testet og testet benchmarks i dag i flere timer med forskellige settings.
Jeg kører med 975 chipset og tror bare ikke det er så glad for 4Gb ram. 😕
Nu vil jeg lige høre: Hvad vil i anbefale af bundkort til disse ram?
Jeg har en E6300 som jeg da gerne vil prøve at max'e ud i fsb. (Har højest hørt 450Mhz på mit 975 board) Af andre krav har jeg ikke det store, alle boards kører vel sata 2 i dag, og hvis der er mulighed for Xfire ville det være dejligt men ikke et krav. 🙂 Boardet skal selvfølgelig være 100% kombatibelt med mine OCZ ram.Og jeg kører kun Intel chipset....
Da jeg har brugt en del penge på hardware skal det helst være så billigt som muligt, men at kunne OC. Hvad fsb kan man ramme i dag? 500?
Edit: Har jo kigget selv og hvad med dette kort? Det er jo testet her på siden til fsb 500Mhz som er fint til mig, men jeg ved bare ikke om mine ram kører godt med dette kort. prismæssigt skal jeg heller ikke højere op.
#0 Damn håber sku da de OCZ Ram kan noget mere :/ Har lige bestilt dem til mit Gigabyte p965 og 450mhz var da håbet, men faktisk jeg fik anbefalede dem herinde fra, Men kan så håbe for mig det er dit mobo der har sat grænsen :)
Ramte 8 x 400 mhz med auto voltage på mit gigabræt.. cpu 1,4v ram 2.15v.... så nu må vi da håbe de ikke strækker når vi gå over....( gjore de ved 410mhz auto volt) men det må vente til næste weekend 🙂