Pc crasher i Vista

Bundkort / CPU d.  11. januar. 2008, skrevet af BlackAce
Vist: 253 gange.

BlackAce

Superbruger
Tilføjet:
11-01-2008 14:28:28
Svar/Indlæg:
88/16
Hi
Er der nogle - ligesom mig, som har Vista PC'er install. med service pack 1 RC versionen. ?
Jeg har lige prøvet at afinstall. service pack 1 rc, inden den officelle udkommer. uninstal. går fint og når jeg genstarter maskinen fejler pc'eren ikke noget. Men hvis jeg tager strømmen fra den - og genstarter får jeg fejl.
Den skal have reparationsskiven og jeg skal komme efter dig.
Men jeg foreslår at den skal gendanne dataterne efter en hvis dato.
Men så får jeg service pack 1 rc tilbage i systemet. Hvordan fanden får jeg service packen væk fra min maskine uden af hele systemet crasher. ? :'-(
steen

Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2008 14:42:54
Svar/Indlæg:
2870/65
Servicepacken er sikkert så meget "fedtet" ind i Vista, at det nok bliver en re-install.

BlackAce

Superbruger
Tilføjet:
11-01-2008 15:28:39
Svar/Indlæg:
88/16
Hi Steen
Det var vist det eneste svar som jeg ønskede ikke kom frem. ☹
Har du været ude for det samme. ?
SKAL service pack 1 RC været unstall. inden den nye orginale kommer. ?

JensK

Superbruger
Tilføjet:
11-01-2008 16:42:27
Svar/Indlæg:
452/80
I teorien nok ikke, men det vil nok være bedst så der ikke er nogle processor der ligger og arbejder imod, eller over hinanden.

BlackAce

Superbruger
Tilføjet:
14-01-2008 09:23:36
Svar/Indlæg:
88/16
Hej #3
Jeg tror jeg gør følgende for at undgå at systemet igen cracher.
Afinstall. service pack 1 rc, reboot, install. den nye service pack 1, reboot, så håber jeg at systemet kører. Slukker helt for pc'eren og genstarter.
Hvis der så stadig er fejl i opstarten, må jeg gendanne systemet før unstall. af service pack 1 rc.
Endvidere har jeg slået den automatiske update fra, så jeg manuel selv kan vælge hvad der skal opdateres.
Er det ikke en holdbar situation som kan holde. ? :yes:
Er der sat en dato for service pack 1 dk. ?
Tak for forhånd