#7 Jeg mener da at jeg har hentet nyeste version... Jeg må lige prøve at hente den igen.
#6 Pyh, jeg prøver lige at se i aften. Jeg har disablet alle de ting du har listet, da artiklen nævner præcis de samme ting. Desuden har jeg slået lydkort fra og andre småting som jeg alligevel ikke bruger.
Cpu og Pci spread spectrum er slået fra, min multiplier er på auto - det foreslog artiklen. Jeg har stadig ikke fundet ud af hvorfor det nogle gange kan være bedre at have en lavere multiplier. Er det ikke på fsb hastigheden at et overclock oftest går galt?
Kølingen er en Zalman cnps8000, der gør et rigtig godt stykke arbejde. 32-33c idle @ 3400mhz. Har ikke testet under load endnu.
Jeg har lagt nyeste bios rev. ind, jeg må indrømme at jeg ikke kan huske hvilket #. Jeg sidder på bærbar pc lige nu da min søn sover ved siden af pcen.
Jeg prøver at følge dine råd omkring nb, sb osv. volt. fsb får 1.5 lige nu. Jeg prøver at samstemme de andre inden jeg hæver over 1.5v. Det lyder sgu af lidt meget når først den skal over 1.5v for at kunne boote på 400*9. Var der nogen der sagde kylling? Det tror jeg nok hvis den kan brænde af 😛