Skal igang med at lave et pin mod til min e2140 til at køre 333fsb, og skal bruge noget conductive ink. Ved ikke lige hvad det skal oversættes til til dansk, men det er vel bare noget ledende pasta af en art. Billede af conductive ink og link til mod(ved godt dette er volt mod): http://sg.vr-zone.com/?i=3904
Spørgsmålet er så hvor jeg køber sådan noget og hvad kalder man det på dansk? 🙂
Kunne godt selv oversætte det til dansk coffecan 😉 Kunne jo bare være det hed noget specielt på dansk, derfor jeg spurgte. Jamen så skal jeg da afsted til thansen og købe det 🙂
Men et andet spørgsmål er når det er lagt på skal det vel dækkes af så det ikke ligger og flyder rundt. Hvordan gøres det? Bare med noget tape lige ovenover eller?
Jeg brugte gennemsigtigt tape som jeg lagde på printet, undtagen hvor jeg skulle lave moddet. Når jeg så havde "malet" fjernede jeg tapen og der var de fineste streger på kortet.
Jo de siger man skal lade det tøre en nat, men mit fik nu aldrig lov at vente meget mere end 10 min :D
Tører hurtigt og det bedste er, at man altid kan fjerne det igen med lidt sprit og ingen vil vide du har lavet et mod...