Nu kan jeg ikke få noget billede på skærmen ved opstart. Har prøvet med to forskellige grafikkort uden det ændrer noget.
Kan det være mine ram der er årsagen? Det er G-Skill pc6400, men de er rated til 2.0 - 2.2 volt. Jeg har prøvet kun med én stang i, samt flyttet rundt mellem de forskellige ramsokler uden held.
prøv trykke på resetknappen nogle gange det være det hjælper tag alt fra på nær gfx ,er der strøm til gfx fra psu sidder alle strømstik som de skal prøv igen med et stk ramklods hvis du har et andet stk ram end g-skill prøv det helst pc6400 ser ud til der skal bioopdatering der skal til , med det mb rettet en hel del ramproblemmer i bios
Måske løs PCI-E stik, prøv hiv den lillebitte smule ud og prøv tænd. Hvis den vil starte er det en dårlig PCI-e sokkel. http://forums.hexus.net/hexus-...
Ved ikke om din gør helt det samme, men efter et lille for meget OC kunne min ikke få billede på der kom godt nok liv i blæserne men kunne ikke få lov at nul stille bios, afmonterede min PC8500 ram og satte et stk. alm Kingston Valueram PC5300 i og så kunne jeg boote til bios og genstarte montere mine ram igen og så kørte det igen.