Jeg overvejer en raptor på 150gb 10.000rpm, da det er ret ultimativt! :) Men jeg er ikke sikker på om det kan betale sig.
Jeg sætter stor pris på at computeren er hurtig og ikke falder i staver men samtidig synes jeg at 150gb er for lidt på en harddisk og desuden skal jeg primært game på den.
Jeg har slet ikke sat mig ind i at køre med 2 harddiske, det har jeg ingen forstand på (er dog lærenem og det ser nogenlunde ligetil ud) så er det noget i kan anbefale, at køre med 2 harddiske (jeg kunne jo købe en 320 gb HD og en 34 / 74 gb Raptor hvor jeg installere Vista mm.)? (er i tvivl om bundkortet understøtter sådan en brug af harddiske, er samtidig i tvivl om hvordan man installere to harddiske på en computer, men det er vel det samme som at installere en bare to gange 😛 ?)
Kan i derudover kommentere en 10.000 rpm HD? er der nogen der har en selv og kan skrive et par linjer omkring den? Støjniveau, varme, ydeevne? (synes de kommentarer jeg har fundet vedrørende en 10.000rpm harddisk er mangelfulde)
Mvh.