* Command and Conquer (Aug. 1995) * Command and Conquer The Covert Operations (April 1996) * Command and Conquer Red Alert (Oct 1996) * Command and Conquer Red Alert Counterstrike (Mar. 1997) * Command and Conquer Red Alert The Aftermath (Sept. 1997) * Command and Conquer Tiberian Sun (Aug 1999) * Command and Conquer Tiberian Sun Firestorm (Feb. 2000) * Command and Conquer Red Alert 2 (Oct. 2000) * Command and Conquer Red Alert Yuri's Revenge (Oct. 2001) * Command and Conquer Renegade (Feb. 2002) * Command and Conquer Generals (Feb. 2003) * Command and Conquer Generals Zero Hour (Sept. 2003) * Command and Conquer 3 Tiberium Wars (Mar 2007)
BEMÆRK! Spillet er sat til at udkomme d. 24/1 2008
Har alle fra Decade pakken, dog ikke Tiberium Wars 3 ☹ Men det er mega nice, og sådan nogle gamle spil er dejlige at spille en gang i mellem. Desuden er C&C et genialt spil/serie 😀
Mærkeligt faktisk.. Coolshop plejer at være de billigeste med langt de fleste spil 😐
Anyways jeg ved at det er et must have for mig! Jeg spillede virkelig meget Red Alert (både 1+2 og Yuri's revenge) og spillede da også en del Renegade. Mig computer kunne ikke rigtig trække Generals da det kom (lol i know... ) så fik aldrig prøvet det derfra :) Glæder mig til at kunne gennemføre de spil jeg ikke nåede/kunne den gang! :D