ja nu har jeg fåget OC mit HD3870 har stock køler og bruger den her driver http://www.overclock.net/ati-d... før kune jeg kun køre stabilt på 820 men nu er jeg komet op på helle 850 😉 syns ikke det er så vildt se link
men tænkte hvad har i andre og hvad vil i tro jeg kune kome op på med en Thermalright HR-03 GT og en god blæser skal lige siges vis i poster jers OC rasutater så lage lige ati tool køre i stres test min 30min da jeg kan køre på 860 i 15 uden problmer men så komer det så syns 30min er en god pale mærke lod min køre 40 man spiler jo hiller ikke kun 5 og 10 min 😉
men tro i den kan kommer højere op på luft med den jeg linket til
Det er noget med biosen i kortet der havde et loft for hvor meget den kunne overclockes, hvis man henter en ny en( som jeg ikke lige kan huske) fjernes dette loft, og man kan oc en del mere...
4# ja jeg ved nok dit msi brændte af. men har du det liggende for så kunne jeg da godt lige ha brugt noget derfra til mit msi da der er en speciel chip der er brændt af på det.
2# ja bios har et luft mener det er 880 ca. men der er mit ikke oppe enu jeg kan godt få den op på 860 og det køre stabilt under stres test ica. 18-20min og så rester kortet det vil jeg ikke kale akseptabelt mens 850 køre 40min der ud af men vil en ny køler gøre noget
hvordan fårstå i det sidste inlæg for det er det problem jeg har det ser ud til at virke men er der noget man godt kan gører uden at være bange for noget virke bare lidt under lig den srkiver det med driveren men hvad har i af imput