Den ekstra lille køler som er til at fjerne varme fra bundkort bagpå CPU kræver 7 cm frit omkring bundkortet hvilket mit kanon lækre Lian Li desværre ikke har.
Nogen som kender til et fedt kabinet (eller har et) hvor denne ekstra køler kan bruges ????
min fætter har også et P180 og en IFX-14 og han siger han ikke kunne få backplate køleren på, men det var pga. hans motherboard (gigabyte X38) - jeg er dog sikker på han har lavet en fejl40 eller noget - eller også så er gigabyte-brættet bare lavet på en anden måde end mit Asus Maximus?
men et er sikkert - den KAN være der i kabinettet 🙂
Ny Skribent
Tilføjet: 13-01-2008 17:36:49
Svar/Indlæg:
5679/460
2 blæsere på den?
damn hvilken cpu køre du med?
min ven har lige smidt den køler på sin Q6600 uden kølere og så har han tændt de Blæsere i sin P180 på low og dne bliver ik over 50 grader uanset hvad han sætte den til :)
#5 Mathis77 jeg kan se at du har en Thermalright IFX-14 på et Asus Maximus. Jeg er ved at montere en på mit Asus Maximus Formula men synes ikke rigtigt at den passer på. Er det nødvendigt at modde lidt på de allerede installerede profiler eller hvad?
Har du mulighed for at tage et billede og uploaded det så jeg kan se hvordan du har monteret?
Der er billeder på min profil af køleren med blæsere... jeg havde ingen problemer med at få den på Maximus Formula - men jeg vil sige -der er IKKE meget plads, men den skulle kunne sidde der 🙂
#21 ja så er det nok fordi mit er et SE...troede ellers de var 100% ens pånær det til vandkølingen af NB...nå men jeg har ikke ødelagt eller bøjet noget for at den kan være der....
og du har prøvet at dreje den 90 grader, så den sidder som på mine billeder? ved ikk om det giver noget? :'-(