Superbruger
Tilføjet:
14-01-2008 13:41:19
Svar/Indlæg:
71/20
Hey
Nu er gode dyr rådne!
Den er gal med min computer - men jeg kan ikke rigtig greje hvad der er galt. Here goes:
omkring nytårs-tide begyndet det, computeren røg en dag ind i en reboot cycle, og nægtede derefter at starte op - brokkede sig over at der var en beskadiegt windows system fil.
Okay - Reinstall windows, mistanke om en døende harddisk.
Efter en reinstall af windows går det faktisk meget godt, men nu er der nye problemer: pogrammerne "hænger" og står som not responding en gang imellem, for derefter at springe tilbage til liv. Kører en chkdsk /B på min windows partioner, og lever med det et par dage, men nu er den for alvor gal igen. Her til morgen har den resulot nægtet at boot op så windows virker, for også at gå i blå skærm 2 gange.
Har bestilt en ny HD, men frygter at det er noget andet den måske er gal med. Har prøvet både med og uden OC osv. Har haft kørt et memory test program som ikke melder fejl på mine ram.
Hvis ikke det er HD'en, mistænker jeg måske Bundkortet for at være underligt, men det har kørt godt i ca et halvt år - dog har det nægtet at beholde mit overclock fra en cold-boot..
Men er der nogle der har nogle ideer?
Hilsen Gaffy
PS. Jeg har desvæære ikke været istand til at se hvad der stod på BSOD's da det kun har været et super hurtigt glimt