D-Link DI-524 - lukker nettet ned efter et par min?

Diverse d.  15. januar. 2008, skrevet af Aiko
Vist: 333 gange.

Aiko

Overclocker
Tilføjet:
15-01-2008 15:09:26
Svar/Indlæg:
5/3
Hejsa.

Jeg har problemer med mit internet. Mit internet er koblet til en router, så internettet til min stationære og bærbare kører begge gennem routeren.

Problemet er, at jeg får lov til at være på nettet et par min, og pludselig får jeg sådan en "siden kan ikke vises". Hver gang jeg genstarter routeren er det det samme, jeg får lov til at surfe et par minutter, og derefter kan jeg ikke komme på nettet mere, selvom der (på den bærbare) står, at den stadig er tilsluttet nettet.

Jeg har fundet ud af, at jeg kan trykke på DHCP-Renew inde på min router opsætning, så virker nettet igen, men kun et par minutter.

Nogle kloge mennesker der har et godt råd?

Fejlen er kommet efter vi havde en kort strømafbrydelse. (dvs på 1 sek!).

Lyset slukkede ultra hurtigt, tændte igen, og derefter opstod problemet.

På forhånd tak for hjælpen!!

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2008 16:01:19
Svar/Indlæg:
6052/189
opdater firmware på routeren.

Indstil den til mange NAT entries ( 1000 ) hvis du kan et eller andet sted.

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
15-01-2008 20:46:22
Svar/Indlæg:
4033/364
som #1

og prøv at stille den op.. havde en 624+ den blev for varm (selvom den kun var halvlun)... ellers ring til dlink, deres support er rimelig god..

sjoestedt

Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 13:48:37
Svar/Indlæg:
504/116
Jeg havde et lignende problem med den samme router, hvor den skulle genstartes konstant. Hvis jeg har forstået hvad der sker rigtigt.

Ringede til Dlink der konstaterede at det var en intern hardware fejl og at der intet var at gøre. Fik med deres hjælp udskiftet den hurtigt ved forhandleren.

Skal ikke præcist sige at det er det samme lyder sådan - som #2 så prøv D-link, fin support.