1 x Feser One Coolant 1ltr (UV Black) 1 x Laing DDC-1T Pro w/XSPC Delta Pump Top - Barbs: 10mm Compression 1 x Artic Silver 5 - 3.5g 1 x ATX PSU Bridging Tool 1 x PVC 10/8mm Super Flex Clear - Length: 2 Meters £2.91 1 x XSPC Bay Reservoir (Black) - Barbs: 10/8mm Compression 1 x EK-Supreme CPU - Acetal - Barbs: 10mm Compression 2 x Black ICE GT Stealth II Dual - Barbs: 10mm Compression
Total pris incl. forsendelse 1650,-
Vil det setup være godt nok til at køle en E8400 og senere hen et HD3870 måske?
#5 Nemlig, det er mega billigt selv med fragt. 😛 😀 //EDIT Skulle have bestilt i mandags, men skulle bruge netbank grundet den nye sikkerhed, hvilket jeg ikke havde, så kan først bestille på fredag. 😕
#6 Ja det sgu lige før det er billigere end postDK og så med de priser! D-Tek fuzion kun 350 kr!! 150 kr billigere end herhjemme og mange andre fede ting.
Nemlig også glad for jeg fandt den side. Fragten er 200,- uanset vægt. Grunden til det også er lidt billigere er deres lave moms. I alt spare jeg 500,- incl. forsendelse iforhold til herhjemme.
Forresten har lige spørgsmål mere. Der er ikke plads til nogen 120mm blæser i mit kabinet, det er et gammelt ThermalTake, og tænkte på om 5 80mm + en 120mm i PSU er nok til at flytte luften ud af kabinettet? Ellers skal jeg til at save lidt for at få en 120mm bagi, hvilket jeg ikke er glad for. 😕