Lag med trådløs netværk.

Software d.  16. januar. 2008, skrevet af PimpF
Vist: 479 gange.

PimpF

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 10:04:13
Svar/Indlæg:
211/19
Jeg har en Linksys router og Linksys trådløs netkort. Når jeg spiller CS Source, så lagger det i 2-3 sek. ca 1 gang i minuttet og det er konstant. Det betyder at hvis jeg har en granat i hånden og det lag kommer, så er granaten pludselig smidt i spawn f.eks. og man har forårsaget teamdamage på næsten hele holdet eller man lagger og er blevet nakket uden man har opdaget det. Min ping er som den skal være, osse under lagget, den stiger ikke.
Jeg har skiftet antivirus fra Antivir til Avast og det hjalp ikke, jeg har scannet pc`enfor virus og der er ikke noget kriminelt.
Jeg har endda prøvet med en anden trådløs netkort ( D-Link ), det hjalp heller ikke.
Til sidst har jeg haft en supporter til at hjælpe mig fra min internetudbyder og han sagde at det ikke var noget med linien, han kunne ikke registrere nogen uregelmæssigheder mens jeg spillede hvor jeg havde ham i røret.
Er der nogen der har erfaring med dette problem?
Det kan da ikke passe at man skal ud og købe et 20 meter langt kabel og bore huller i væggen og så droppe trådløst netværk???
Desyncer

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 10:33:21
Svar/Indlæg:
825/76
Jeg vil foreslå du prøver at spille det med kabel for bare at sikre dig det løser problemet. Du kan vel låne en lang ledning et sted.
Det kan godt være det er en proces på din pc som arbejder på den måde så der optages internet i stød

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 10:36:57
Svar/Indlæg:
3394/170
opdater drivers - det hjalp ved mig.. havde også spikes før jeg gjorde dette på et linksys system.. Men det lyder ikke som driver problem ved det dig 😐

PimpF

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 10:40:21
Svar/Indlæg:
211/19
Kaldes det spikes mit problem? Jeg vil da lige forsøge med en driver update....

JabbaDungo

Superbruger
Tilføjet:
16-01-2008 12:40:12
Svar/Indlæg:
355/97
prøv med AVG, istedet for antivir og avast

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 13:30:37
Svar/Indlæg:
2388/52
Har også opplevet det problem med min gamle hawking router, og har det samme problem med min kærestes Belkin router.. Men har derimod ikke nogle problemer med den netgear router som følger med TDC.

Det kommer meget an på hvilken router man har, om man kan spille over det trådløse eller ej.

Jeg holder mig ihvertfald til netgear fremover hvad angår trådløse routere :)

Men som andre siger, så prøv med kablet og se om det hjælper, hvis det hjælper er det en router du har, hvor det trådløse ikke er stabilt nok til at kunne spille over. Hvis det derimod ikke hjælper, så er det din router den er gal med.

Det har sjældent noget med selve linien at gøre hvad angår lag spikes. Det har oftest noget med routeren at gøre...

Håber det kunne hjælpe lidt :) men hvis det er du gerne vil spille over trådløst fortsat, kan jeg lige se hvad min router hedder når jeg kommer hjem en af dagene. Det er den der følger med TDC WebSpeed, eller YouSee som det også hedder nu.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 14:08:57
Svar/Indlæg:
2576/125
#5 Har lidt kritik af netgears routere fra TDC. Det sker at forbindelsen ryger engang mellem, og har mistanke om at det er fordi den bliver belastet for meget. Har den nyeste firmware til den, men det sker stadig. Udover det er routeren rigtig god og har en lang rækkevidde på det trådløse net.

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 14:21:03
Svar/Indlæg:
2388/52
jeg har så ikke nogle af de problemer overhovedet, men det kan jo godt ske med nogle routere alligevel

angloamerikansk

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 19:06:14
Svar/Indlæg:
978/160
Jeg har hjemmearbejdsplads hvor min chef har ladet mig købe/leje dyreste trådløse router m.m. løsning fra TDC og jeg kan ikke (SNØFT) spille ordentligt andet jeg plugger et netværkskabel mellem, så kører det 100%

Det er så irriterende men har haft 2 forskellige teknikere fra TDC samt vores egen IT mand på sagen og vil ikke bøvle mere med det nu. Skal der spilles ryger kablet i 😩