X-Fi Extreme Music giver crappy lyd på Vista 64-bit Ultimate

Software d.  16. januar. 2008, skrevet af Trans4M
Vist: 478 gange.

Trans4M
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 17:58:38
Svar/Indlæg:
80/47
Hej,er der nogen herinde der har svaret på hvorfor jeg får en crappy/dårlig lyd på min pc når jeg installerer mit X-Fi Extreme Music på Windows Vista Ultimate 64-bit.
Når jeg kører Windows XP er der krystalklar lyd i højttalerne (Jeg bruger Logitech Z-2300) men når jeg kører på Vista'en er lyden så dåseagtig og dårlig at jeg ikke kan holde ud at høre på det.Jeg bruger de allernyeste og rigtige drivere til begge styresystemer.Har også prøvet at pille i Windows lydpanel men lige lidt hjælper det.Håber der er en der har et svar.
Mon det er noget der vil blive rettet med Service Pack 1 når den engang bliver frigivet.
På forhånd tak.
Webnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 18:58:19
Svar/Indlæg:
2356/28
Kører selv med Vista 64bit og XtremeMusic, der er ingen problemer... Er du sikker på det er de nyeste drivere? Der var problemer med nogle af de første drivere til 64bit, de er løst i de nye.



Cowboy
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 20:13:59
Svar/Indlæg:
98/4
Køre også Vista64 Ultimate og X-FI XtremeMusic og giver Webnik ret der var problemer med de første drivere , men nu virker de perfekt.


betteberg92
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 21:02:56
Svar/Indlæg:
315/8
Lige for at hjælpe dig, da jeg var på cratives hjemmeside, er her et link til driveren. http://dk.europe.creative.com/...


Trans4M
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 19:57:16
Svar/Indlæg:
80/47
Jeg vil prøve at installere den nye driver igen og se hvad der sker.
Mange tak for alle besvarelser. 🙂


Trans4M
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2008 19:09:10
Svar/Indlæg:
80/47
Nu har jeg forsøgt mig med den nye driver....igen,igen,igen.
Og jeg har fundet ud af at det ikke er driveren det er galt med.
Det er Windows Media Player i Windows Vista der er problemet.
Går jeg f.eks over og bruger WinAmp så er der ingen problemer med lyden....næsten.
Dety lyder ikke så krystalklart som i WMP i WinXP men meget derhenaf.
Hvad har Microsoft gjort ved WMP i Vista'en siden det lyder så dårligt.........?
Jeg er vant til at bruge WMP,så jeg ville gerne blive ved med det,men hvis der ikke kan rettes op på lyden,så må jeg bare bruge WinAmp i stedet.

På forhånd tak 🙂