Kender i også det når man trykker backspace (og tilfældigvis er kommet til at klikke uden for skrive boksen) så alt det man har skrevet forsvinder? 😲
Nåh, men historien starter med at jeg en lørdag aften havde en voldsom trang til fest! Jeg besluttede mig for at ringe til et par af mine mates (den ene var Overbuary her fra siden) for at høre om de ikke ville tage til fest med mig ET eller andet sted, men Overbuary havde hangover, og Simon min anden mate var ikke så tændt på fest. Uheldigvis var ingen af os på daværende tidspunkt fyldt over 18 endnu, så vi kunne kun nappe en privatfest. Efter en halv times alt for mange opkald fik jeg overtalt dem og derefter kommer vi frem til at vi tager til en 18 års fødselsdagsfest godt 10-12km nord for Næstved. Jeg skynder mig ind for at tjekke bus tiderne, men da det jo er Lørdag kører den sidste bus forholdsvis tidligt! Jeg høre så min mor om hun vil køre mig, men hun sov og skulle tidligt op næste morgen! Jeg sætter mig så ind på mit værelse for at komme i tanke om andre alternativer. Min scooter var på værkstedet, min cykel var flad, 12km var for langt at gå (bor 12km SYD for Næstved 😉) så jeg går ud i garagen for at finde et godt alternativ, måske min mors cykel eller sådan noget. Da jeg kommer derud ser jeg at det småregner lidt, men det skulle i hvert fald ikke standse mig! Jeg kigger længe derude, og finder til sidst mit fartøj: Min lillesøsters gamle børnecykel 😎
Ind og pakke rygsækken med vodka og øl, og så var det ellers bare af sted på den halvflade børnecykel, med de der små søde plastic dimser i hjulene 😀
Da jeg så finaly kommer til Næstved station, mødes jeg med drengene, og vi går inden for og venter da vi blev hentet af en ude fra festen (som vel og mærket ikke havde drukket, men lige fået sit kørekort)!
Inde på stationen ser vi så en mand, der sidder og sover op ad en økse. Højst mærkværdige mennesker man kan møde derinde! Men endelig kommer dem fra festen.
Great tænker jeg bare, så behøver jeg ikke cykle mere. Vi holder lige ind på en tankstation for at købe lidt at drikke + en sodavand til mig da jeg var ved at dø. Vi køre og køre og hygger os i bilen da vi pludselig er kørt for langt, og må finde en sidevej at vende på. Fint nok vi vender så, og køre tilbage igen, men igen køre vi forbi vejen vi skulle dreje ind af. Chaufføren (som for øvrigt var en pige 😀) beslutter sig så bare for at vende midt på vejen, men vi havner desværre halvvejs nede i grøften og halvvejs ude på vejen. Vi ser en bil der kommer kørende fra den ene side, og hun prøver desperat at få startet bilen (hun prøvede ca. 8 gange uden held). Det ender så med at bilen kommer meget tæt på, men ikke tager farten af, og jeg begynder at sige FUCK, FUCK, FUCK, FUCK!!!! Og hive i Philip!... Manden bag rattet i den anden bil nåede så heldigvis lige at dreje af ud over grøften og ud på cykelstigen med godt 60 km/t? (Hvis vi antager han kørte 80 og fik bremset lidt). Vores egen chauffør får startet bilen og vi skynder os hen til festen. Her er det så at vi begynder at drikke 😎 Hvad der skete til festen er nok ikke så interessant, da det bare var sådan lidt std. Det blev sent og vi blev trætte og havde lyst til at sove. Vi havde ikke rigtig tænkt over hvor, men vores tidligere chauffør tilbød (mig og philip) at sove hos hende i hendes brors seng (som selvfølgelig ikke var hjemme 😛) Fint nok, vi køre og køre og køre og havner et eller andet sted langt ude på landet på en gård. Næste morgen var alt bare underligt og jeg tror nok jeg blev kørt til Næstved men er ikke helt sikker. Om ikke andet så havde Philip mødt sin nuværende Kæreste, Jeg fik min fest og alle var bare glade 😀
End of Story 😎