Druk historier fra jeres weekend

Hyggehjørnet d.  16. januar. 2008, skrevet af Trixxr
Vist: 1107 gange.

Trixxr
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 20:13:57
Svar/Indlæg:
37/3
Hey folks...
Vi havde lige en af de der " CLAUS INVITER ALLE HAN KENDER :O " samtaler på MSN, og kom frem til at vi sku lave en "weekendsdruk tråd" :P
Jeg starter :
Jeg var til fest ved en af mine venner, vi var nok en 20-30 stykker..
vi drak os monster stive, og de obligatoriske slagsmål var der selvfølgelig også ^^
Det var en fin aften..
Lørdag tog vi ind for at rydde op.. ( Mig, ham der holdte festen, og 2 andre af hans venner )
Men der var nogle flasker champagne tilbage... så det blev ikke til meget oprydning...
Men vi hyggede os :D ? http://www.youtube.com/watch?v...
Vi ringede efter min mates mor ( lol ) som gerne ville hente os, for hun sku lige ha nogle ting med derfra...
Da vi kom ud til mig( alle 4 drenge ) var vi lidt halv stive, og besluttede os for at der sku nogle piger på besøg !
Så vi ringede efter... ehmm, en 6-7 piger, og de kom alle sammen..
Inden de kom, havde vi pisset i en Bacardi flaske...
Pigerne kom så... og vi stilte flaskerne på bordet...
Vi drak og drak ( vand, der var hældt på Razz flasker, som vi sad og bællede foran pigerne, for at få dem til at tag bacardi flasken :D )
Da vi havde bundet 4 flasker vand, tog en af pigerne den bacardi, og begyndte så bare at tylle :D hahhahaha
Jeg behøver vidst ikke sige mere, men det fuldendte min weekend 100% :D
Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 20:15:48
Svar/Indlæg:
5410/123
🤣 🤣 😲 😎 ❤ ❤ 😀 😛 😛 😀 😲 😲 😐 🙂 😲 😲

EDIT: 🤡 🤡 🤡 :yes: :yes: :yes:


Twilight
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 20:24:42
Svar/Indlæg:
597/39
#0 Kan godt være at jeg er ved at være gammel, men det kan jeg fandme ikke se det sjove i. :no:


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 20:29:49
Svar/Indlæg:
2576/125
Fuck det er en syg verden vi lever i. 🤣


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 20:30:24
Svar/Indlæg:
4107/224
#2 Det er fordi du er gammel 🤡


Desyncer
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 20:31:23
Svar/Indlæg:
825/76
#0

hah damn. det ku være sjovt hvis de fandt ud af det :P så skriv her


Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 20:38:07
Svar/Indlæg:
3162/326
Jeg havde godt nok ikke grinet, hvis nogen havde pisset i min drink.

#0

Grow up...


Gartneren
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2008 20:55:28
Svar/Indlæg:
112/35
#6 Helt enig 😐


Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:00:23
Svar/Indlæg:
2072/117
Hahahaha!!!!

N1 🤣

Kællingen er så dum at hun fortjener det :yes:


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:06:31
Svar/Indlæg:
5410/123
#6 Havde jeg nok heller ikke! 😐 Havde nok heller ikke fundet på det...........


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:06:57
Svar/Indlæg:
4310/364
Jeg må altså også sige det er pænt humor. Jeg skal da heller ikke stå af vejen for at have pisset i mine kammeraters øl. De har da sikkert gjort det samme i min. Og JA, det er en syg verden 😀


Deere_dk
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 21:10:21
Svar/Indlæg:
277/59
tja jeg har set video´en efter jeg har set den er det hele faldet til jorden tro heller i må finde på noget andet og lave

Ta og bliv voksen :no: Jeg er nok også for gammel men det kan jeg se jeg er glad for


CoffeeCan
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:14:13
Svar/Indlæg:
3394/170
sygt.... meget sygt... :no:


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:26:24
Svar/Indlæg:
3485/76
altså umiddelbart lyder det ikke som den bedste måde at charme sig inde på pigerne. men nu ser i heller ikke så gamle ud endnu. så det kan være det ikke er baner i tænker i endnu self 🤣
og FØJ en ulækker video. altså jeg kunne forstå hvis det lignede i var mega banke lamme, i ser knap nok fulde ud, og det der gay shit varede i en 2sek, men 3 min????


Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:38:04
Svar/Indlæg:
6899/119
#2

Sådan er det når de små drenge skal drikke sig fulde 🤣


brainiac
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 21:44:32
Svar/Indlæg:
840/10
6# heller ikke mig 😕


nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:49:02
Svar/Indlæg:
687/9
Ikke alene er du dummere end lort... men du er også stolt af det ??

Fandme blevet en sørgelig verden efterhånden :/


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:50:24
Svar/Indlæg:
4310/364
#16 argg ro på. Der er jo bare Power på drengen...


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:58:40
Svar/Indlæg:
1915/57
Fuck mand.Det er direkte onskabsfuldt det der.Nu har jeg selv en datter og hvis jeg fandt ud af der var nogle små snothvalpe der morede sig med sådan nogle numre(altså når hun kommer i den alder) Ville jeg gennembanke hele flokken med et støvsugerrør.


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 21:59:04
Svar/Indlæg:
4107/224
Jeg ved godt det er Soap-Box og 300% OT, men hold lige tonen og tal pænt.


Trixxr
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 21:59:54
Svar/Indlæg:
37/3
okay, nu må jeg forsvare mig :D
Det er mine mates der leger bøsse pr0n..
og hende pigen der, hun var virkelig for dum...
Man ku nemt se det ikke var bacardi, og hun er typen "Jeg ved alt, og jeg er sej fordi jeg drikker", men så meget vidste hun så åbenbart ikke ;)
Hun er typen der godt ku klare det... Hun sys det var pisse sjov, og hun har lovet os at gøre gengæld ;) Ku ikke finde på at gøre det ved en person, der ikke ku tag det ( som de fleste er jer f.eks -.- )


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 22:00:46
Svar/Indlæg:
2576/125
Hvor går du lige i skole henne Trixxr?? Kan se du er fra Haderslev.


JacobHL
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 22:04:20
Svar/Indlæg:
1776/116
Uff, drukhistorier(og det var vist mit forslag at oprette denne tråd 😛)

Har en enkelt som visse folk herinde muligvis husker(personligt husker jeg den dog ikke særlig godt).. men den undlader jeg bare fuldstændig(hvis man ikke husker det, er det aldrig sket!.. og billederne tæller ikke)

I stedet går vi tilbage til starten af november.
Jacob var inviteret til fødselsdag i Aalborg hos en efterskoleveninde. Det var meningen at der også skulle komme 3 andre fra efterskolen, men pga. uheldige omstændigheder(de blev påkørt på motorvejen 😕) kom de aldrig, så jeg kendte kun en enkelt til en ret stor fødselsdag i Aalborg. Dog var det ikke en rigtig fødselsdag fandt jeg hurtigt ud af - det var nemlig en kombi DSU(dansk socialdemokratisk ungdom) og fødselsdag, hvor 90% af folkene kom fra DSU. Med til denne historie skal det siges at jeg er ganske borgerlig, og slet, slet ikke rød. Men med massive mængder alkohol lærer man let at ignorere de forskellige lamme slagsange, og de rødes hunde forkærlighed til Natasja..
Dagen efter fik jeg at vide at de skulle til noget debat møde i Odense(det var midt i valgkampen), så jeg tog med DSU bussen, men hoppede dog af i Århus.. Hold kæft jeg var glad for at der ikke var nogle der havde stemme tilbage på det tidspunkt - og hvor er jeg glad for at jeg hoppede af i Århus, hvor jeg så at en masse nye og friske DSUere hoppede på bussen.
Anyways.. ikke den vilde drukhistorie - men ret sær fest, hvor man ikke rigtig passer ind.

Weekenden efter var jeg til fødselsdag hos en klassekammerat nede i byen. Alkohol ad libitum resulterede i huller i hukommelsen, en vadetur foran en politibil(jeg gik midt på gaden - og politibilen kørte lige så stille bag mig i et stykke tid, indtil en kammerat fik mig hevet til siden). Ca. 5 minutter efter politibil episoden valgte jeg at forsøge at bryde ind i den lokale biograf. Det gik dog ikke specielt vellykket, for jeg kunne ikke komme over det 2½ meter høje hegn, selvom jeg på magisk vis fik mig hevet op og titte over. Retfærdigvis skal det siges at hegnet udelukkende dækkede for et halvtag, og jeg ville bare ind på den anden side af hegnet - ikke ind i selve biografen.

Den glemte druktur helt i toppen(som jeg ikke vil gå i detaljer omkring) involverede bowlingkugler(og meget lidt motorik fra min side), mangel på øjenklapper og mig der forsøgte at sende alt for mange sms'er(hvilket er svært med begge øjne åbne - og når man ikke har en øjenklap har jeg tendens til at sidde med telefonen 10cm fra øjnene, og en hånd for det ene øje).
Druktursresultatet? ca. 4 timer forsvundet fra hukommelsen - og alligevel var jeg først vågen næste dag, og fik lokket værelseskammeraterne(vandrehjem) med ned til morgenmad klokken 07.30 eller sådan noget.

Har muligvis også nogle andre drukhistorier, men nu skal vi lige have andres pinlige historier ind først, så mine ikke står helt alene 😛 🤣 🤣


Trixxr
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 22:07:17
Svar/Indlæg:
37/3
#21, går på HTX :)
Hvem er du ! :O og hvor går du :D ?


DTU_XaVier
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 22:54:33
Svar/Indlæg:
2786/120
Den må jeg lige have igen...
I inviterer 7 veninder, hvorefter I giver dem pis i stedet for pi*? Det kan godt være der ikke er den store forskel for jer, men I må sq da se at få jer en ordentlig opdragelse 😲 😛

Min vildeste druktur kan opsummeres i:
halv time
13 shots
vågne næste dag, og finde ud af at der er taget billeder af en mens man vælter rundt...

MVH.
Toke 🙂


Trixxr
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 23:03:38
Svar/Indlæg:
37/3
#24 Det var kun 1 ( måske 2 ) vi ville hælde pis i ;)
De andre sku da ha "det andet" :O ( sagde jeg virkelig det ;D ? )


Trixxr
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2008 23:18:59
Svar/Indlæg:
37/3
#6, #7, #9, #11, #12 og #16... Tja, Kan kun smile lidt... Tror i virkelig ikke selv jeg var blevet sur ? og ja ? Jeg fortæller om det ? fordi det var en del af min druktur, som den her tråd bla. er dedikeret til... Der er kun et par stykker som også har skrevet deres historie, men vi er oppe på hele 25 indlæg, come on... hvis i aldrig nogensinde har lavet noget lort af den her kaliber, er det enten fordi i aldrig kommer udenfor, eller har været ekstremt (u)Heldige. Som #8 siger, så var hun virkelig dum nok til at gøre det... Det var slet ikke meningen at vi ville få hende til at drikke det... Vi puttede bare vores flasker på bordet, og så tog hun bare selv... Det var ligesom... Det var bare for godt til at være sandt hvis en af dem rent faktisk gjorde det...
Det værste er, at hun er en ok erfaren drikker, og hun var 100% ædru da hun gjorde det, så hvorfor eller hvordan hun ikke ku se det på flasken er mig en gåde...

#18, Ja, sorry for extrem OT- men var du Jomfru indtil du ( evt. ) blev gift ?
Og mate, lad vær mere at være "ham der hendes far"...
Den historie er blevet gennemlevet så mange gange, hvor faren kommer, og så får han bank... ( Tip : Skyd drengene i stedet )
Folk gør dumme ting, ja, det var måske lidt dumt set i bakspejlet, men det er en meget sjov historie...


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 23:22:05
Svar/Indlæg:
4107/224
#26 En af mine venner har gjort et lignende nummer med en cola på dåse i stedet 🙂 Men det var bare fra morgenstunden af 🤣


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 23:33:42
Svar/Indlæg:
3485/76
#26 det er en ulækker historie. men anyway vi sagde også bare hvad vi synes om den. som vel er tilladt.


cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2008 23:40:14
Svar/Indlæg:
3532/303
Hehe, Emillios og jeg har da en fin lille anekdote.
Til julefrokosten tog vi i byen. Vi var godt gennemstive og der skulle bare gives gas. Emil havde været narrepik for en eller anden dulle som han forsøgte at charmere med en mere eller mindre kaotisk dans kun over (Eller under :s)gået af min. Skal siges at jeg mindes at spendere ret meget tid med at danse alene eller med alt for knapt så charmerende piger.
Så gav emil den gas og signalerede til en pige at hun skulle komme ud og danse med scorertrolden som er Emil...
Da vi så endelig skulle hjem præsenterede jeg min lidt for åbne mund da der gik et yndigt kærestepar forbi, en eller anden fyr og en ret så lækker dulle. Så siger jeg til emil: Det kunne være nice at duske en brunette nu... Det hørte hun så åbenbart og fræsede hen til mig for at give mig aftenens største sviner mens hendes kæreste blev ret så forlegen. I min fuldskab og forundring fik jeg fremstammet "Nøj, hvor er du sur!" mens jeg og emil forsøgte at gemme smilet væk. Vi sluttede af med at agere friskt bøssepar hos en sandwich bar og så hjem og sove to timer...


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 00:01:11
Svar/Indlæg:
14079/622
Hahaha 🤣

Det skal lige siges, at hende tøsen jeg ville hive ud på dansegulvet til sidst lavede en stram grimasse og rakte F*CK af mig. 😲
Men det var jo helt vildt grineren! Jeg troede seriøst Cornerrage ville få en røvfuld af hende tøsen. Var sjovt nok ikke bekymret for hendes skaldede "gangsta"-kæreste, der virkede dummere end en dør. Men tøsebarnet var mere end ualmindeligt agressivt. Tag det da som en kompliment, lille pige. 🙂

Det med homo-parret på Sandwichbaren havde jeg fuldstændig glemt. OMG 🤡

--------------------

Har da også en anden god historie, nu hvor vi er igang...
Var til en mindre fest/hyggeaften hos en ven, hvor jeg egentlig havde besluttet mig for kun at drikke en sixpack gulddamer. Men da nogle storbarmede tøser kom forbi, lokkede der pludselig patter og tequila, med dertilhørende cirtron og salt - så jeg blev lidt fuldere end jeg havde regnet med.
På vejen hjem begyndte jeg at slingre voldsomt, og kunne slet ikke holde mig på fortovet. Ikke desto mindre kom jeg "sikkert" hjem, og tænkte "for hulen jeg er sulten". Fluks røg en frysepizza i ovnen, og undertegnede placerede sig selv i sofaen foran TV'et. Det sidste jeg kan huske derfra var, at jeg tænkte "jeg må bare IKKE falde i søvn". Hvilket jeg så gjorde...(næste afsnit husker jeg ikke selv)

En times tid senere lugtede der sjovt nok af brændt pizza i hele hytten, hvorfor min far begav sig ned hvor jeg befandt mig. Han prøvede forgæves at vække mig, men jeg var tydeligvis væk i brangbarcardidrømmeland. Han skulle lige til at ringe 112, da jeg pludselig rejser mig op - og går ud i køkkenet og snakker med min far.

Jeg kommer nogenlunde til mig selv lidt senere, da jeg stadig sidder og snakker med min far. Jeg kigger på bordet, hvor der ligger et stykke kul, der bærer præg af at have været pizza engang. Dog uforstående for, hvorfor han er så skidesur på mig. Han siger "gå op i seng", hvilket jeg så gør.

Næste dag spørger han mig så, hvad der "lige skete i aftes".
"Jeg må have fået et par bajere for meget", svarer jeg, da det må have været hvad der var sket. "Du sagde ellers du var på stoffer i aftes!" udbryder han så. 😲
Herefter fortæller han mig så, at jeg har sagt, at jeg ofte var på stoffer, og for leden havde været på staden for at købe noget. Hvilket jeg på ingen måde var.
Riiiimelig svært at forklare sig ud af, skal jeg hilse og sige! 🤡


->#0

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til historien. Har selv lavet så mange fuckedup ting, at jeg ikke ved hvor jeg skal starte. Synes umiddelbart det lyder lidt halvklamt, men jeg havde sgu nok selv været flad af grin hvis det var mig. 😛


cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 12:13:15
Svar/Indlæg:
3532/303
Ved ikke hvordan jeg kunne glemme det med fingeren, det var jo essensen i det hele :p
Hehe, er din far ikke lidt ekstra opmærksom nu så ? 🤣


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 18:29:00
Svar/Indlæg:
14079/622
->#31

Hehe ja. 😀

Men jo, der gik lang tid, før de holdt op med at kigge skævt til mig hver gang jeg gik ud. Ved ikke helt præcis hvad de tror nu - har i hvert fald ikke tænkt mig at spørge. 😛

Don't do drugs :yes:


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 18:44:50
Svar/Indlæg:
4230/89
#6 og #9, jeg var nok også liige gået lidt amok hvis jeg fandt ud af at nogen havde gjordt det ved mig... og nok kommet til at brækket et eller andet.
(højst sandsynligt den skyldiges arm :yes:)


#32 nogen gange er det nok bare bedst at lade dem beholde deres tanker for sig selv 🤣


darkplayer
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 18:52:47
Svar/Indlæg:
1123/442
Humor er ikke proprotional med dumhedindkierende gerninger! Jeg kan seriøst ikke se det sjove ved at få drukket urin! Personligt ville jeg have givet vedkommende et cikelspark, byggend epå mine 9 år som karateelev!

Fy for satan, det er jo klamt. Hvad jeres humor angår, kan jeg ikke sige andet end at:

I HAR FANDME TABT SUTTEN!! :no:


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 19:03:55
Svar/Indlæg:
7263/260
#0 Shit i er syge mayn.

EMILLOS n1, haha. 😲 😀


JacobHL
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 19:21:38
Svar/Indlæg:
1776/116
Hvaaae... skal vi ikke have flere drukhistorier herind?.. Nu har Trixxr, Emillos, Cornerrage og migselv efterhånden vist os fra vores bedste side - nu er det jeres tur :yes: :yes:


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 19:26:03
Svar/Indlæg:
7263/260
#36 Hvis jeg skulle fortælle alle mine drukhistorier så bliver vi ikke færdig lige med det samme 😀


brainiac
 
Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 19:29:46
Svar/Indlæg:
840/10
36# enig... men kan vi ikke få dem som gæsteartikler eller hwt.dk artikler og så en om dagen


JacobHL
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 19:32:36
Svar/Indlæg:
1776/116
#37 - det gør ikke noget - bare vælg de bedste 😛...


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 19:38:56
Svar/Indlæg:
7263/260
#39 Hehe, Emillos har da fået nogle over msn med tiden, hehe 😉 😀 .


brainiac
 
Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 19:42:28
Svar/Indlæg:
840/10
37# arghh kom nu med dem...

og skulle de nu være for pinligeg kan du da bare nøjes med at fortælle mig dem via PM.

for jeg kan da saktens holde på dem


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 19:53:51
Svar/Indlæg:
7263/260
#41 Smider nogle op når jeg for tid fyr .


allando
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2008 20:08:30
Svar/Indlæg:
622/19
Blev så fuld sidste weekend at alt håret røg, så nu er jeg sgu skaldet 🤣 Ikke det fedeste at vågne op til når håret før gik til øjenbrynene.


cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 21:05:16
Svar/Indlæg:
3532/303
#43 for 2 år siden indgik jeg et væddemål med en ven. Hvis han blev piercet i patten blev jeg skaldet. Det gjorde han så...
Så måtte jeg jo flette håret væk og det er noget af en omvæltning når man går fra skulderlangt hår. Gik på gym og folk jeg havde kendt i de 2½ år gik lige forbi mig :p


BlAzKoWiCz
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2008 02:15:22
Svar/Indlæg:
2732/41
Den fedste tur, må nok være J-day på Arkaden i Odense sidste december sammen med en anden fra OC.dk(Jeg vil have en Metal bar på Arkaden!!)

Vi ankommer omkring kl 20, hvorefter vi hænger vores jakker i garderoben, og går vi hen til Zebra-bar hvor vi står 1 times tid og snakker imens der bliver hældt en del Albani Blålys ned.. Men så, pludselig, ind af døren, træder 2x Rigtig søde nissepiger(Vi snakker 7.5 og 8ere) - 7.5eren viser sig så at være en gammel kollega af vedkommende jeg er i byen med, så de skal jo have nogle gratis drinks for at se Så søde ud! Lille fint, rødt, mini-skørt, nissehue, netstrømper og en fin lille top - For satan de var nice!

600+ Kr. Cult Shakere og massere "Skål!" senere går min kammerat hen for at snakke med dem.. Fuld som jeg var følger jeg trop, for jeg kan jo det pis der med piger, jeg når at gå de der 4 meter på en 3-4 minutter, hvorefter jeg står og kigger lidt frem og tilbage på den 8ere der, hun spørger så: "Hvad laver du?" Som jeg faktisk stadig er i tvivl om hvad hun helt præcist mente, men jeg svarer hurtigt og simpelt: "Elektriker-lærling" derefter nikker hun to gange med et meget bestemt udtryk i ansigtet også dør "samtalen" ... som sagt kan jeg bare det pis der jo!

Jeg kigger derefter over på min kammerat som står og snakke med den anden og smiler til mig på en Meget underlig måde.. Men så sker det! Den niceste.. Sorthårede.. pige som helt sikkert går på frisørskole(=WIN) går over og tager fat i min hånd og spørger om Jeg vil danse.. Jeg står der og fatter ikke særlig meget af situationen, men jeg siger (heldigvis) "Ja"

3 sekunder senere står vi Midt på danse gulvet i blandt en masse popdrenge i G-star trøjer og uldent hår, dem mener jeg bestemt skal jodes til det der danse pis, for jeg er jo iøvrigt elite danser!
Så jeg begynder at "danse", "dansen" for mit vedkommende gik dog mest ud på at hoppe op og ned og synge med på Viro med Adam(man synger self den Fynske håndværker skole istedet for Jydske!) imens, står min danse-partner(som jeg aldrig fik navnet på) og smiler og prøver at holde sit grin tilbage, samtidigt med hun ikke rigtig ved hvad hun skal gøre udover at iagtage min pludselig transformation til John Travolta fra den der dårlige 70er film.. Et par minutter senere slutter nummeret og hun siger "Tak for dansen! Du er noget for dig selv! hehe ;)" med en stemme fyldt af glæde, hun giver mig et kys på kinden og siger hun "desvære skal hjem nu"

Jeg kigger igen over på min kammerat som gentagne gange hamrer sin hånd ned i baren af grin.. Jeg går hen til ham, også siger han "Du ved godt jeg lovede hende 100 Kr. for at danse med dig, ikke?" - Hun fik aldrig de penge, og 2 timer senere ser jeg hende stå og snakke med nogle piger i en anden bar.. Men stadig vildt fed bytyrs historie


SnottyDongle
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-01-2008 04:55:09
Svar/Indlæg:
84/20
Jeg ville da lige komme med et par historier os så. :)

Den første begyndte da jeg lige var startet på HTX for nogle år siden. der var intro fest og adskillige techno-bajere senere stoppede festen alt for tidligt. klokken 21 blev vi af uforklarelige årsager smidt ud. Mig, stiv som jeg nu var ringer til min kammerat og spørg hvad han laver. "Vi sidder et par stykker og drikker lidt hjemme hos mig". Så jeg skulle da hjem til ham og sætte gang i festen.

Da jeg kom der hjem, stadig alt for stiv, besluttede jeg mig for at vi skulle op og hente en kasse bajere på tanken. En tur på 1 km, hvad kunne gå galt på så kort en tur... på halv vejen holdt der en campingvogn på vejen ud for en indkørsel. "Den skal jeg fandme op på!" så jeg begav mig op på den. min ene kammerat så på fra afstand og var lidt imod min ihærdige plan, den anden var lige i røven på mig. Jeg kommer lidt besværet op på den og nyder den gode udsigt ind til lyset bliver tændt i indkørslen. "Fuck der kommer nogen" så min kammerat hopper ned igen og jeg lige efter. SKRALD! sir det da jeg hopper ned. Jeg røg lige igennem kassen der altid sidder foran hvor der er gas flasker osv. Jeg slap fra stuntet uden de store skrammer og vi spæner væk fra gernings stedet...

Vi var kommet rundt om hjørnet og hen til tanken, men besluttede os for at en kasse øl måske ikke var den bedste ide. så vi begav os hjemaf igen. Vi når lige hen til hjørnet igen da en bil i rimelig høj fart kommer rundt om hjørnet, ind over cykelstien og ind på fortorvet. Ud kommer 2 halvstore gutter, den ene med et bat i hånden. "I blir her! I blir her!".. Min første tanke var, at de skulle ind og smadre den ved det hus som de næsten holdt foran da de jo var kørt halvt op på fortorvet osv.. "Vi har vidner på at i har smadret min campingvogn!" lyder det fra den ene, mens den anden står og puffer os sammen med battet. Rundt om hjørnet kommer en hundelufter, han stiller sig op foran os og peger på min kammerat. "Det var ham med den grå hætte trøje" (det skal lige siges at vi begge havde blå hættetrøjer på) min kammerat prøver ihærdigt at forklare dem at han intet havde gjort og jeg tænkte bare fuck.. fuck... fuck... lort... Men da de tog telefonen frem og tastede 112 tænkte jeg at jeg hellere måtte melde mig selv.. De var heldigvis til at snakke med og vi blev enige om at vi kunne blande politi (og forældre :P ) uden om hvis jeg bare betalte.. 3000 måtte jeg slippe for det stunt.. har tit overvejet om man skulle sprænge post kassen hos ham med battet.. men har sgu været lidt bange for at en ligende situation ville komme igen :P

Skal nok komme med den anden historie senere i dag.. (er på arbejde lige pt og har først fri klokken 8 om morgen så der går lige et par timer ;) )


Seballe
 
Superbruger
Tilføjet:
24-01-2008 10:14:36
Svar/Indlæg:
913/114
Haha, jeg er en dreng på 20, og for at gøre en historie kort: Jeg var fuld og gik i seng med en 36årig kvinde hmm 😀 😕


#48
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-01-2008 11:06:42
Svar/Indlæg:
4156/111
Kender i også det når man trykker backspace (og tilfældigvis er kommet til at klikke uden for skrive boksen) så alt det man har skrevet forsvinder? 😲

Nåh, men historien starter med at jeg en lørdag aften havde en voldsom trang til fest! Jeg besluttede mig for at ringe til et par af mine mates (den ene var Overbuary her fra siden) for at høre om de ikke ville tage til fest med mig ET eller andet sted, men Overbuary havde hangover, og Simon min anden mate var ikke så tændt på fest. Uheldigvis var ingen af os på daværende tidspunkt fyldt over 18 endnu, så vi kunne kun nappe en privatfest. Efter en halv times alt for mange opkald fik jeg overtalt dem og derefter kommer vi frem til at vi tager til en 18 års fødselsdagsfest godt 10-12km nord for Næstved. Jeg skynder mig ind for at tjekke bus tiderne, men da det jo er Lørdag kører den sidste bus forholdsvis tidligt! Jeg høre så min mor om hun vil køre mig, men hun sov og skulle tidligt op næste morgen! Jeg sætter mig så ind på mit værelse for at komme i tanke om andre alternativer. Min scooter var på værkstedet, min cykel var flad, 12km var for langt at gå (bor 12km SYD for Næstved 😉) så jeg går ud i garagen for at finde et godt alternativ, måske min mors cykel eller sådan noget. Da jeg kommer derud ser jeg at det småregner lidt, men det skulle i hvert fald ikke standse mig! Jeg kigger længe derude, og finder til sidst mit fartøj: Min lillesøsters gamle børnecykel 😎
Ind og pakke rygsækken med vodka og øl, og så var det ellers bare af sted på den halvflade børnecykel, med de der små søde plastic dimser i hjulene 😀
Da jeg så finaly kommer til Næstved station, mødes jeg med drengene, og vi går inden for og venter da vi blev hentet af en ude fra festen (som vel og mærket ikke havde drukket, men lige fået sit kørekort)!
Inde på stationen ser vi så en mand, der sidder og sover op ad en økse. Højst mærkværdige mennesker man kan møde derinde! Men endelig kommer dem fra festen.
Great tænker jeg bare, så behøver jeg ikke cykle mere. Vi holder lige ind på en tankstation for at købe lidt at drikke + en sodavand til mig da jeg var ved at dø. Vi køre og køre og hygger os i bilen da vi pludselig er kørt for langt, og må finde en sidevej at vende på. Fint nok vi vender så, og køre tilbage igen, men igen køre vi forbi vejen vi skulle dreje ind af. Chaufføren (som for øvrigt var en pige 😀) beslutter sig så bare for at vende midt på vejen, men vi havner desværre halvvejs nede i grøften og halvvejs ude på vejen. Vi ser en bil der kommer kørende fra den ene side, og hun prøver desperat at få startet bilen (hun prøvede ca. 8 gange uden held). Det ender så med at bilen kommer meget tæt på, men ikke tager farten af, og jeg begynder at sige FUCK, FUCK, FUCK, FUCK!!!! Og hive i Philip!... Manden bag rattet i den anden bil nåede så heldigvis lige at dreje af ud over grøften og ud på cykelstigen med godt 60 km/t? (Hvis vi antager han kørte 80 og fik bremset lidt). Vores egen chauffør får startet bilen og vi skynder os hen til festen. Her er det så at vi begynder at drikke 😎 Hvad der skete til festen er nok ikke så interessant, da det bare var sådan lidt std. Det blev sent og vi blev trætte og havde lyst til at sove. Vi havde ikke rigtig tænkt over hvor, men vores tidligere chauffør tilbød (mig og philip) at sove hos hende i hendes brors seng (som selvfølgelig ikke var hjemme 😛) Fint nok, vi køre og køre og køre og havner et eller andet sted langt ude på landet på en gård. Næste morgen var alt bare underligt og jeg tror nok jeg blev kørt til Næstved men er ikke helt sikker. Om ikke andet så havde Philip mødt sin nuværende Kæreste, Jeg fik min fest og alle var bare glade 😀

End of Story 😎


Overbuary
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-01-2008 11:11:41
Svar/Indlæg:
1762/50
#48

Bedste dag ever 🙂
Det skal siges at vi stadig er sammen. 1år næsten 2 måneder, still going strong 🙂


Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
25-01-2008 17:35:25
Svar/Indlæg:
1476/44
Halv flad cykel, sloths classic, varevogn og våd hjemkost kl halv ni om formiddagen.

Enough said.


JacobHL
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2008 18:24:30
Svar/Indlæg:
1776/116
hmm.. skal man fortælle om sidste weekend? Det tror jeg nok man skal..

19.00: Møder op hos en veninde etil en lille forfest. Viser sig vi kun er to
20.00: En anden veninde kommer forbi, og vi tager direkte videre ned i byen hvor vi er inviteret til 2x20 fødselsdag på diskotek.
20.10: Ankommer til diskoteket. På dette tidspunkt har vi drukket ganske tæt.
20.10-20.30: Fri bar!! Vi får opbygget et pænt fadøls-lager ved et bord.
20-30:~23.00: Vi får hurtigt tømt vores fadøl, og mig og mine veninder sidder ved et bord. To fyre der sidder ved siden af begynder at bage lidt på mine veninder.. De er meget generøse, og som de gentlemen de er skal tøsebørnenes ven selvfølgelig også have noget at drikke. Jacob får her gratis shots og vodka af de fremmede fyre. Dette står på i rimelig lang tid, indtil ca. klokken 23.
~23.00: Jeg sidder og snakker med to tøser, og pludselig flyver der drinks i luften(læs: mod mig..). Dog er tøsernes sigteevner ikke så gode, og en masse begynder at blive involveret. På dette tidspunkt vælger jeg at fordufte fra det gode selvskab, og går et andet sted hen.
~23.05: En dørvagt kommer hen til mig. Der er en der mener at jeg startede et slagsmål. Vha. mine fænomænale verbale evner(og i meget, meget fuld tilstand) og bedårende hundeøjne får jeg ham overbevist om at jeg er uskyldig. Dørmanden går, og Jacob er glad.
~23.10: En af fyrene der tidligere gav mig drinks kommer hen og skubber lidt til mig. Han anklager mig for at have slået ham i hovedet med en barstol!.. For de af jer der ikke kender mig/har set mig, så er jeg en riimelig spinkel fyr, med et BMI omkring de 17. Jeg tvivler på jeg overhovedet ville kunne løfte en barstol 😛..
Forskellige af mine bekendte, og ham den anden fyr der gav mig drinks fik dog snakket ham fra at politianmelde mig/give mig tæsk. Han giver mig dog meget skumle blikke resten af aftenen.

Et par dage efter sagde en af mine veninder dog at ham den anden ven havde skrevet til hende(lader til at give-masser-af-drinks-tricket virkede 🤣 🤣) og sagt at han undskyldte for at hans ven var sådan en idiot osv.. Ved sgu ikke helt hvad der skete for ham, men bare FYI, så har jeg *ikke* slået nogen som helst 🙂.. Men jeg fik masser af gratis drinks, så jeg blev spritstiv den aften, uden at betale en eneste krone..

Andre folk: Fyr løs med jeres historier!


Goaguy
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2008 00:46:29
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg ved godt, at det er at oppe en gammel tråd - men..
Hvem var det nu, der endte sammen med en pige, som viste sig at være lesbisk? 😛 Emil?


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2008 06:21:35
Svar/Indlæg:
7263/260
#52

De er da også OK lækre? 🙂 ! - Emil scorer alt jo ❤


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
27-02-2008 08:35:54
Svar/Indlæg:
14079/622
På skiferie for et par uger siden, var jeg så fucked up stiv, at jeg væltede op i baren og købte en flaske vodka til 1000kr. Da jeg havde drukket rigeligt selv, gav jeg nogle drinks ud til folk. Men pludselig blev jeg paranoid og tænkte "fåårk, de svin skal ikke have min vodka", hvorefter jeg satte mig over i en sofa. Så satte en af mine veninder sig hos mig, og prøvede at tage vodkaen ud af min hånd, hvilket jeg besvarede med et fast håndgreb på flasken og et "naaarj..!".
Utroligt nok nåede jeg hjem uden at falde i søvn i en snedrive, men gik naturligvis kold på en sofa i ferielejligheden med fuld påklædning(inkl sko). Næste morgen vågnede jeg op i min seng, og spurgte hvornår folk var kommet hjem. Dertil svarede de, at jeg da havde snakket ½ time med dem, efter de var kommet hjem, hvilket jeg intet erindrer om. 🤡


Anyway, jeg har sgu da ikke været sammen med en lebbe.😲 (tror jeg)

Det er Blazcowitch 😛 (kender ikke helt stavemåden 🤡)

->#53

❤ 😀


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
27-02-2008 08:57:13
Svar/Indlæg:
15982/637
Mm har ikke været på druktur i 8-9år, savner det heller ikke må jeg sige.
Jeg er tilfreds med at sidde med my fellow metal&air-heads på pubben og nyde en pint. ❤

#0. Mm den video.. du burde indsætte gay-warning-banner.


#56
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2008 10:39:06
Svar/Indlæg:
3640/1231
Jeg ville aldrig vide hvor jeg skulle starte henne 😲
Var det da jeg vågnede, gennemblødt, liggende i en hængekøje et sted omkring fisketorvet (tror jeg, jeg er jo jyde) kl 11 om formiddagen? Nåh ja, samme weekend som der var HWT sommerfest :'-(

Eller var det Cebit turen hvor Mo og jeg endte i byen, og Mo blev leveret hos os om morgenen af Deutche Polizei en halv time før vi skulle på Cebit igen?

Eller var det dengang hvor turen havde været den værste ever, og den sluttede af med at man vågnede op ved siden af hende den... nåh nej, det har jeg fortrængt 🤣

Har sq mange gode oplevelser, som ikke virkede så fede i øjeblikket. Historier nok at fortælle børnebørnene, og ligeså mange der aldrig skal se dagens lys 🤣