lyd fra zepto 6324w til z5500

Media Center d.  17. januar. 2008, skrevet af pakitrex
Vist: 559 gange.

pakitrex

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 00:43:59
Svar/Indlæg:
32/17
Hej

Jeg vil gerne have noget lyd fra mit zepto 6324w bærbar til mine dejlige logitech z5500 sorround, har set at i bærbaren er der et plugin til lyd hvor der kommer rødt lys ud fra. Men hvilken ledning skal jeg bruge til at tilslutte bærbare til højtalerne for at få sorround?
pakitrex

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 00:47:10
Svar/Indlæg:
32/17
Sådan ser det ud på bærbaren:
http://peecee.dk/upload/view/9...

og her er link til bærbaren:
http://zeptoeksperten.dk/Defau...

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
17-01-2008 15:14:39
Svar/Indlæg:
913/114
Undskyld for OT, men hvordan har du fået lyd på din Zepto, har Præcis den samme Zepto og jeg kan bare slet ikke få lyden til at virke OVERHOVEDET! Har prøvet at install driveres i den rigtige række føgle som både står på hjemmesiden og som support sagde. Og jeg kan bare ike få det til at virke. Hvordan fik du dit til at virke? Udover ''bare at installere driverne''. Fordi hvis jeg går ind i Tilføj/Fjern programmer så står der at AUDIO driverne er installeret, men hvis jeg går ind i kontrolpanel og ind i lyd, er det hele bare gråt derinde.?! Help!

Jeg har selv et Logitech Z-5500 surrond, og jeg tror ikke du kan sætte det til bærbaren, med mindre man kan købe sådan en samle box, hvor alle de 3 ledninger fra Controler Uniten kommer fra, og så ind i bærbaren. Hmm...

pakitrex

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 16:09:51
Svar/Indlæg:
32/17
Seballe: Mit lydkort virker uden problemmer. Det er derfor at man skal bruge den optiske kabel, men ved bare ikke helt hvilken.

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
18-01-2008 09:46:40
Svar/Indlæg:
913/114
#3 Hejsa igen, altså jeg har en PS3 og dér bruger jeg optisk fra controler unit'en og så over til min PS3. Men efter nærmere kig på den hvide zepto så ser jeg ingen optisk ingang. Ville gerne hjælpe dig med dette problem men kan ikke uden at lyden i det mindste virker på den zepto. Altså der er jo indbygget højtalere i vores zpeto maskine så jeg burde ikke skulle sætte nogen højtalere til for at teste det.

Når du siger at dit lyd virker ''uden problemer'' hvordan mener du? Har du lyst til at beskrive hvordan du præcist gjrode for at få lyden til at virke? Jeg er bare på hærens mark med denne bærbar. Nu skal i høre historien.

Jeg købe 2 bundkort til min mor, og farfar fordi de begge skulle have ny comp. Men der var et problem med de her bundkort, begge havde det der ''Asus HD sound'' som også befinder sig i denne zepto bærbar, og kunne slet ikke få lyden til at virke på NOGEN af maskinerne, det er virkelig underligt! Og har bare smidt det hele fra mig fordi jeg giver op. Jeg er overhovedet ikke n00b til computer, og har installere 435895349 drivere før. Men hvorfor fanden gider driverne ik virke på LIGE NØJAGTIGT Asus HD onboard lydkort?

Igen undskyld for OT. Har lavet en tråd tidligere om mit problem men næsten ingen svarede fordi der ikke var nogen som havde samme problem :( eller kunne hjælpe mig. Og zepto support kunne hellere ikke hjælpe mig, så prøvede jeg at sende bærbaren ind til zepto support men de ville ik røre ved den da jeg ikke har købt windows lisence hos dem!

På forhånd tak!

7913

Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2008 10:01:19
Svar/Indlæg:
1124/68
Du skal bruge dette her kabel så køre det bare :)
http://www.midtdata.dk/asp/ind...