Så har GetMore gudhjælpemig været i medierne igen...

Diverse d.  17. januar. 2008, skrevet af OcDevil
Vist: 553 gange.

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 22:02:47
Svar/Indlæg:
1262/95
De er sgu nogle tågere hos GetMore. Det er ikke mange dage siden de fik deres E mærke tilbage og nu har de så gjort sig uheldigt bemærket igen med nogle parallel importerede Sony TV (Vist i Basta i aftes d. 17/1-08) som de ikke vil yde garanti på.

Personligt har jeg aldrig haft problemer med GetMore, faktisk er begge mine fladskærme, 17" Samsung og 22" Samsung, købt hos dem. Men med alt den negative opmærksomhed de har fået i medierne den seneste tid, så er det slut med at handle med dem, det tør jeg simpelthen ik'.

GetMore spænd hjelmen og kom ind i kampen! Det er useriøst og direkte svinsk at I først vil tilbyde rep. eller ombytning af en vare efter medierne har vist interesse.
CF

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 22:04:59
Svar/Indlæg:
4689/105
Det er de færeste der har problemer ved at købe hos dem. Det er først når man skal lave en RMA eller lignende at de fejler.

Det er bare for dumt af dem, for de mister MANGE kunder på det.

betteberg92

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 22:13:11
Svar/Indlæg:
315/8
Jeg skal aldrig mere handle hos getmore. Det er lige gyldigt om de så en gang bliver en udemærket butik. Jeg tør det simpelthen ikke.

Vi har i min også haft problemer med dem. Min store havde købt en Creative mp3 afspiller, som gik i stykker. Der gik godt nok et stykke tid før han fik en ny. Han fik den godt nok. Men de svarede aldrig, når vi ringede eller skrev en mail til dem.

Men dem i Basta, skulle måske også have valgt en anden butik. Men, ja, det viser bare at det er farligt for hr og fru Jensen at handle på nettet, hvis ikke lige ved hvilke butikker der er gode.

Men til Getmore. Enten så spænder i hjelmen, eller også lukker i biksen. Man kan ikke tillade sig sådan noget over for sine kunder.

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 22:14:57
Svar/Indlæg:
1262/95
Det er jo netop når man har brug for at skulle lave en RMA at man har brug for service, de skal jo nok sørge for at levere tilstrækkelig med service når man bestille noget hos dem, det er jo penge i kassen.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 22:18:44
Svar/Indlæg:
4310/364
Er der ikke ved at gå lidt "mode" i at svine en butik? Jeg har aldrig haft problemer med køb/rma ved getmore.dk 🙂

Dude

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 22:21:32
Svar/Indlæg:
581/1
Det er uhyggeligt at så relativt mange skodbutikker, kan blive ved med at eksistere. Men Getmore er et udmærket eksempel på en af slagsen, vorherre bevares 😕

Lovgivningen er for flink i DK, og hjælper dem jo reelt til at fortsætte med alt deres lort. Jeg håber at det forslag der var oppe at vende for ikke så lang tid siden, bliver til alvor. I så fald vil forbrugerstyrelsens afgørelser direkte kunne gøres til genstand for fogedrettens indblanding. Det vil forhåbentlig lære nogle af alle de forpulede svindlere at opføre sig ordentligt!

-EDIT-

#4 Hvordan man kan komme med en så lam kommentar, kan jeg ikke hitte ud af. Du må, lige så vel som alle os andre, ha set de mange eksempler. Altså er der ikke så meget at være i tvivl om.

Jeg er da ganske sikker på at nogle vil ha haft positive oplevelser med Pixmania, men det får dælme da ikke mig til at risikere mine spareskillinger, på europas nok mest udskældte internetbutik.

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
17-01-2008 22:23:32
Svar/Indlæg:
1476/44
Getmore er de største numsehuller til RMA! Specielt da det var min iPod.

Totalt umulige at få fat på, de svarede så først tilsidst da jeg truede med at gå til medierne (😀 😀), endte så med at jeg fik en helt ny en 😀

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 22:27:10
Svar/Indlæg:
4310/364
#5 hård i munden der? 😴 Jeg siger bare jeg aldrig har døjet med dem. Og når man kigger rundt på nettet generelt så er det gået meget mode i at svine noget.. da shg.dk havde lidt problemer med lagereret var folk hurtigt ude med leen. Så luk da med dit forkønende lort. Jeg sagde ikke getmore.dk var gode? Jeg pointerede at der er gået mode i at svine diverse butikker så snart der er lidt knas. De er trods alt, kun mennesker som dig og mig..

Dude

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 22:42:55
Svar/Indlæg:
581/1
#7 Jeg er helt med på at svinestrategier fylder for meget nu om dage, og sidder selv ofte og smågriner af fx sådan noget som de problemer shg havde,. Indkøringsperioder, og periodiske småfejl, kan ingen sgu sige sig fri for, og det bør ikke afstedkomme en ell anden tumpet internetstorm.

Men i det konkrete tilfælde, er eksemplerne så mange, og så pænt og nydeligt fordelt over hele butikkens levetid, at der i mine øjne ikke er megen tvivl om butikkens kvalitet. Så hvor du reagerede i irritation over hatertendensen, reagerede jeg med irritation over at du tydeligt udtalte dig mod den generelle erfaring. Begge i og for sig ganske valide tanker imo.

plasticboy

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2008 23:16:16
Svar/Indlæg:
41/3
#7 http://www.trustpilot.dk/revie...

Folk har sgu god grund til at svine getmore lidt til. Om det er på mode eller whatever er fuldstændig ligegyldigt. Getmore dummer sig gang på gang. At du kan stå inde for dem eller en kassefuld kan er for mig fuldstændig irrelevant. Linket siger det hele. 270 anmeldelser og alligevel ligger de dybt nede i skalaen. Men ja okay, du har haft en eller flere gode erfaringer med dem, så de må være reele nok 😴

/Michael

yupper

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2008 23:18:39
Svar/Indlæg:
1351/11
Jeg vil da også stille mig op i køen ved at være tilfreds med Getmore, hurtig levering, god kontakt og flinke ved RMA. Jeg må da indrømme at jeg har set alt den negative omtale de har fået, men folk skriver jo næsten aldrig hvis de er tilfredse med en butik. 😕

Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
17-01-2008 23:31:51
Svar/Indlæg:
905/100
#5>

Ang. Pixmania, så gav de mig en bærbar harddisk til 2500,- helt gratis, sammen med en printer jeg havde købt for 150,-
Og de har aldrig spurgt efter den.. Så jeg kan ikke klage over dem 😉

Dude

Overclocker
Tilføjet:
18-01-2008 00:08:47
Svar/Indlæg:
581/1
#10 "men folk skriver jo næsten aldrig hvis de er tilfredse med en butik"

Enig. Men så mange utilfredse, viser alligevel meget om firmaets moral. Manglen på positive kommentarer lider alle jo under, men der er vist ikke mange der har så mange utilfedse kunder som Getmore, og ej heller så meget bøvl med at e-mærket forsvinder ind i mellem pga for mange klager. Jeg personligt skal dælme ikke ha noget i klemme der.

#11 Altid rart at høre at de også snyder den anden -fede- vej i det mindste 😀