Nøøj.. Kiggede lige på RAM, og søgte lige hurtigt for sjov på PC800.. Man kan få en stang på 512 MB til den nette sum af 2.304 kr. plus fragt 😛 😲 . Men så er latency jo nok også lave. Det er jo PC800.
Synes bare det var for vildt, at jeg blev nødt til at poste det her 😀
I kan komme til Storkøbenhavn, og så bare spørge efter mig 😛 😉 .. Men i skal lige huske at kalde mig Ib igen efter i har slået mig.. Det skulle jo være "i nævnt rækkefølge" 🤣
Hehe.. Sådan et salg af RAM burde næsten sidestilles med den anden tråd vi har kørende omkring dumme sælgere og blå dioder der giver mange 100% overclock effekt 😀
#9 er for træt nu. Du er velkommen til at poste det. Selvfølgelig mod betaling 😉 😀 . Ej, pjat. Du poster bare. Ellers får jeg først tid på lørdag, og det går jo ikke :no: . Så bare post min ven 😎
#0 det er det med at holde fast i for gammel PC i for lang tid - det bliver sgu dyrere IKKE at opgraderre jævnligt end at købe en "fin lille del" engang hvert 2. år til sin gamle PC... vores forældre kunne lære meget af ungdommens brug-og-smid-væk-kultur. Se det holder sgu. 😉 🙂