Hvis du mener at SUSEN er når luft bliver blæst gennem blæseren og andre ting, så kan det ikke rigtigt fjernes.. Da det blæser altid vil have "suse" lyden pga af luftmodstand..
Den der "susen" kan du fjerne ved at skære de gitre væk der er foran og bagved dem i kabinettet. Så skal luften ikke presses gennem nogle små huller, men ét stort, og det fjerner meget støj, når man har forholdsvis kraftige blæsere.
Jeg har selv det sæt, #1 linker til - det kan købes i DK her: http://www.coolerkit.dk/produc... Du skal bare være opmærksom på, at pumpen kan vibrere en del, og dermed støje. Det kan løses ved at sætte den på noget blødt, fx et stykke gulvtæppe 🙂
Har selv samme pumpe stående i mit kabinet. Den står bare direkte i bunden uden gulvtæppe eller noget andet dæmpende. Hører eller mærker absolut intet til den, synes den bette pumpe gør det rigtigt fint 🙂
#6 OK, det kan være, der er forskel på dem? Jeg er skam også rigtig godt tilfreds med den - jeg synes bare, den støjede lidt, indtil jeg fik den sat på noget tæppe.