Jeg sidder her sidst på min nattevagt og har fundet 2 skærme, som har (næsten) alt det, som jeg ønsker mig.
Mit problem er bare, at jeg ikke rigtig kan finde ud af, hvordan billedet bliver på en 22", når man sætter den til lavere opløsning, end den, som skærmen er født med. Jeg ejer ikke et grafiksetup, som kan spille F.E.A.R. COD4 og Crysis i 1680 x 1050.
Vil meget gerne høre andres erfaringer, da jeg planlægger at købe en af nedennævnte skærme og skifte mit X1900XT ud med et HD 3870.
Det er flg. skærme:
en LG med digital TVtuner og alt, hvad man ellers måtte begære.
Har en Samsung 226BW som ogsaå tidligere er nævnt, og den er jeg rigtig glad for, samt den prismæssigt er ret fornuftig.... Blot hvis jeg skulle anbefale noget 😛
#1 - det var det, som jeg var lidt nervøs for, men ok, så bliver det en 22". Er som nævnte ret lun på ASUS nye 22". Mest på grund af dens multimediefunktioner med indbyggede højtalere og subwoofer osv. LG'en fra England overvejer jeg at købe til som multiskærm til børneværelserne, (og til mig selv sæføli), for så kan de koble alt deres DVD afspillere, spilkonsoller og så videre til, samtidig med, at den også er TV. Skal bare lige finde ud af, om den indbyggede TVtuner også dur herhjemme.
3# og 5# - Af en eller anden grund er jeg ikke så begejstret for Samsung........!
#2 og #4 - den her er på vej fra LG med 2 ms, 5000:1 kontrast og wide color gamut indbygget. Forskellen skulle være til at få øje på. Den er ikke oprettet på EDBpriser endnu, selv om nogle netbutikker allerede reklamerer med, at de kan skaffe den. Men skal man have dens rigtige specs, så skal man kigge på dette link