Jeg skilte vandbeholderen af for at kunne tage pumpen med i en dyrehandel, da så jeg at der sad nogle "trævler" ud fra pumpen og blæsede den helt ren. Satte den i noget vand og en slange op derfra.....så kørte skidtet sgu igen. Fik det samlet igen men til min skuffelse faldte temp kun 2 grader ☹
Så i dag mens jeg sad på arbejdet kom jeg til at tænke på at prøve at planslibe cpu og køle hoved. Tog fri fra job for resten af dagen og smuttede ind i det lokale byggemarked efter vandslibningspapir. 4 forskellige korn og jeg var klar :yes:
Hjem og rykke den fra hinanden igen og igang med at slibe, puha....krampe i fingrene....op til flere gange 🤡
Konen havde desværre smidt det sidste brasso ud så kunne ikke polere dem helt blanke, men det så nu temlig godt ud alligevel. Så fik de lige en tur med en gang propylalkohol og det var klar til at blive samlet igen.
Bootede vista og startede coretemp da den var faldet lidt til ro, vupti.......15-17 grader idle 😲 wwwuuuuhhhuuuu det har lige givet 7-10 grader at lave det trick.......
Det er jo helt vildt men måske meget normalt at det giver så meget ?
Jeg tog forresten billeder under forløbet men aner ikke hvor gode de blev fordi jeg var mere febrilsk over at få det samlet igen....hehe