-> #53
Læs hvad jeg skriver. Jeg skriver: "Hvor jeg får mest for prisen", ikke "mest ydelse for prisen" 🙂 Hermed ment: Hvor får jeg mest funktionalitet og ydelse, for prisen.
Derfor faldt jeg for DX 10.1, HDMI, stille køleløsning, samt det faktum, at jeg fik mit HD 3870 til en fin pris. Så jeg fortryder ikke mit køb. Men som jeg også skriver. Jeg er heller ikke must-have typen, som bare skal have det bedste hele tiden. Så jeg vil måske også kigge lidt på, hvor jeg får det mest "fremtidssikrede" og ikke bare det, der er hurtigst her og nu 🙂
Som sagt, så kunne jeg mægtig godt lidt DX 10.1 og HDMI, da det er/var relevant for mig. Længere er den sådan set ikke. Jeg vil heller ikke benægte, at 8800 GT har en bedre ydelse. Men det er ikke en ydelse jeg ville bekoste flere penge på. Men, som jeg også skriver, så er der ingen forskel på, om man vælger HD 3870 eller 8800 GT. Men jeg vil nok være tilbøjelig til at sige, at vippen hælder imod 8800 GT. Som jeg skriver, da priserne er nærmest ens. Så det må være andre faktorer der spiller ind, da pris/ydelses-forholdet jo nærmest giver sig selv.
Håber det forklarer hvad jeg skrev i #46, hvor jeg jo også gav dig ret 🙂