Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2008 21:06:09
Svar/Indlæg:
4156/111
Hejsa HWT!
Sidder lidt med følelsen af panik og en helvedes frustreringer over at min computer muligvis er død, og det gør det ikke meget bedre når man har ligget med feber hele natten ☹
Men til sagen:
Jeg sad og surfede på nettet og høte musik, da min skærm pludselig forvanles til grønne lodrette streger i en tykkelse af en halv cm? (Mente ikke ligefrem jeg havde tid til at finde målebånd frem 😉)
Lyden forsvandt øjeblikkeligt da de grønne streger fremtonede, kom igen et par sekunder efter og forsvandt derefter igen...
Jeg slukkede self computeren bag på strømforsyningen, og gav den lige et par sekunder til harddisken osv var faldet til ro... derefter tændte jeg så computeren, men ingen lille fin bib lyd eller billede på skærmen...
Jeg mistænker min CPU for at være død, men er langt fra sikker. Ved nogen om bundkortet selv kan registrere om der er RAM i maskinen og så give bib lyde uden en CPU i maskinen?
Jeg har prøvet at resette CMOS uden held, prøvet at køre med mit secondary Sapphire 3870 kort i main slot, uden held... any other ideas?
Mvh. FnaX ☹