Jeg har nu, efter uhyggeligt lang tid, fået bundkortet, som jeg købte af brugeren "lcbyg" her på siden - en mand, som jeg overhovedet ikke kan anbefale nogen at handle med. Jeg overførte pengene for godt og vel 3 uger siden, og har først fået varerne her i mandags - uden så meget som et symbolsk beløb sat ind på min konto som tak for tilliden og tålmodigheden.
Jeg regner med at få samlet pc'en i morgen, hvis jeg kan finde min xp-cd - jeg har valgt at smide win-xp 32-bit på den indtil sp1 kommer til vista (:
Ydermere kan jeg fortælle, at der gerne skulle være 2x hd3850 + 2x arctic cooling accelero s1 på vej, som også skal have lidt gas (:
Hvis der evt. er nogen der har erfaring med voltmod på disse gfx (Riska?) så kan det godt tænkes, at jeg vil have sendt dem til dig på et tidspunkt (: hvis du har lyst altså :b? Selvfølgelig for et mindre beløb..
Men alt i alt, så glæder jeg mig til i morgen, onsdag, som faktisk er i dag (hvad laver jeg oppe så sent?) Og weekenden, hvor jeg gerne skulle have alt klart.