GLS hvem bruger dem ?

Hyggehjørnet d.  22. januar. 2008, skrevet af saiot
Vist: 429 gange.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2008 22:05:25
Svar/Indlæg:
7111/480
ja jeg har kigget lidt på GLS så vile høre om andre her inde bruger dem
http://gls.dk/pakkeshop/500057...
kune pasonlig godt selv tænkte mig det da jeg bare har haft få amnge dålig oplevelser med pest dk nolge der har nolge afarninger
Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2008 22:18:05
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg har gode oplevelser med GLS. Vær dog opmærksom på, at pakkerne med hardware ikke er dækket af dem, hvis der sker noget - se evt. deres regler osv.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2008 22:22:24
Svar/Indlæg:
8762/174
De skulle i nogen tilfælde behandle tingene bedre ind post dk. Men de har haft en del upsere.

Bla. var der en på hifigalleri.dk som havde modtaget en forstærker vis gls. Den var blevet slået 0,5 cm ind i den ene side og de have lavet dokument falskning da det var fragt manden selv der havde kviteret på pakken. Den var også oppe på tweak.dk her for ikke så lang tid siden.

http://www.hifigalleri.dk/html...

TBT

Superbruger
Tilføjet:
22-01-2008 22:33:16
Svar/Indlæg:
422/14
GLS sucks, længere er den ikke.

De aber de har ansat, burde sættes tilbage i Junglen hvor de kommer fra.

Jeg har modtaget en del internationale pakker igennem de senere år, og tendensen er desværre at mange udenlanske fragtfirmaer, har en samarbejdsaftale med GLS, jeg har endnu til gode at modtage bare 1 (EN) pakke i hel tilstand leveret til den rigtige adresse, inden for 14 dage efter GLS har modtaget den.

Samtlige naboer her hvor jeg bor (bor på en gård på landet, så der er langt imellem husene) har efterhånden modtaget en eller flere af disse pakker fra GLS, selvom alle huse i området har mindst 10Cm høje husnumre tydeligt monteret ved indkørsler osv.

Heldigvis kommer de jo så med mine pakker, meeeeeeen helt ærligt, det kan man ikke bruge til noget fra et firma der mener de skal konkurere med PostDK.

Så det sidste halve års tid har jeg kontaktet afsender, og krævet varer sent med fragtfirmaer der IKKE bruger GLS som levernandør i DK, og mine naboer har ikke siden modtaget mine pakker.
Så Postdk, DHL, Danske Fragtmænd og UPS må simpelthen have bedre øjne end folk ansat ved GLS.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2008 22:37:10
Svar/Indlæg:
8762/174
Har dog oplevet en god ting ved gls.
Min fat bestilte et stempel til min crosser fra usa. Den blev sendt med hurtig luftpost fra usa. ca 26 timer efter at orden var bestilt i usa stod gls ved døren og bankede på og sagde de havde en pakke. Pakken ikke skadet eller noget så et eller andet havde de da gjort rigtigt 😲

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2008 22:37:45
Svar/Indlæg:
7111/480
3# ja lyder sku sån men DHL og UPS kan de matche priserne fra GLS eller .. syns deres priser er svære at finde ud af

TBT

Superbruger
Tilføjet:
23-01-2008 00:07:12
Svar/Indlæg:
422/14

Nej det kan de nok ikke, men hellere betale for at man også modtager det man bestiller.

Og det gør man ikke med GLS.

Prisen er dog ikke noget jeg har mærket meget til, jeg syntes ikke direkte fragtprisen har være højere siden jeg valgte at gå langt udenom GLS.

Som privatafsender er det dog en helt anden historie, de VIL have handelsaftaler, ellers koster både DHL og UPS kassen at sende noget med.

Skal jeg sende noget bliver det fortsat med Danske Fragtmænd eller PostDK, der findes ikke alternativer i den prisklasse, der overhovedet kan komme på tale med mine forsendelser.