Så har MSI, d. 20 januar launched deres MSI X48 Series bundkort basered på Intel® X48 Express chipset - hvilket ser ud at være startskudet for de nye X-48 basered bundkort.
#10 jeg vil tro det er det LCD poster som det er født med
Men jeg ser altså kun 2 PCI-E 16x porte? er det bare mig den er galt med, for ellers er det jo kun CrossFire-X med 2 HD3870x2, også er det jo ikke helt det samme
#11 Der er listet specs for 2 kort, X48 og X48C, og hvis du lige skimmer dem, kan du se at X48 har 4x pci-e 2.0x16, og X48C har 2x pci-e 2.0x16. Så lur mig, om ikke billedet er af et X48C... 😉
Hvad er de Ram blokke for nogen..? De 4 af dem ser almindelige ud. Hvad så med de 2 andre som vender den anden vej, hvad er det til for nogen Ram? Altså den grønne og orange..
"ANother interesting thing was that, 550mhz fsb which was stable on the platinium was NOT stable on the neo 2. EVen with the same voltage settings etc, the neo 2 would reboot or blue screen at 3.85ghz while the platinium happily went on its way to super pi 1m stable. this makes me wonder if the neo 2 are actually boards that could not pass some kind of test as a platinium to get downgraded. HOwever, for 80 bucks less, we could expect that."
550 mhz fsb er sindsygt meget ! Og NEO er et af de aller billigste P35 boards på markedet 🙂
#18 "test setup are as follows: Intel E6550 on stock cooling MSI P35 Plat and P35 Neo2 Kingston DDR2 533mhz @ 1000mhz 5-5-4-10 2t WD 80GB 8MB - same hdd used for all boards COnnect3d x1950pro 512mb. FSP 700W Epsilion"
det fordi de har proppet 5 billeder ind med coca cola reklammer man ikke registrere med øjet, kun med under bevistheden og så for man pludselig lyst til cola 😛
#22 Øhh, Jeg tror ikke helt du har fattet, at når der afspilles en film, er det CPU'en der bliver belastet... Der skal bare være et grafik kort som kan vise billed 🤣