Overclocker
Tilføjet:
23-01-2008 03:13:27
Svar/Indlæg:
44/12
Hej Alle
Skal snart ud og investere nogle penge i lidt hardware. Pc`en skal primært bruges til alm. surf og office, og så spiller jeg lidt spil ca. 3-8 timer i ugen, og jeg behøver ikke køre i højeste opløsning, det skal bare køre stabilt.
Jeg har nok låst mig fast på at købe C2D E8400, 2 Gb corsair XMS2 6400 ram og uden tvivl et 8800GT Gfx. Jeg kan så senere købe 2 Gb ram mere hvis det bliver nødvendigt.
Jeg har i forvejen en 74 Gb raptor, et tilfældigt kabinet og så skal jeg have tjekket min PSU på et tidspunkt om den kan trække det hele.
Men jeg vil gerne vide hvad der kunne være et godt køb af bundkort, jeg har kigget på X38 chipset, men syntes de er lige dyre nok, men hvis det er det absolut eneste rigtige at købe bliver det sådan et.
Har læst lidt rundt omkring og fået opfattelsen af at det står mellem Gigabyte og Asus, så skyd lås er der nogen der har et kvalificeret bud på hvad jeg skal bruge af bundkort?
Mvh
Lasse
P.S. Jeg skal ikke OC, har prøvet det nogle gange, men gider ikke sætte mig ordentlig ind i det.