I alle henviser til enten UPS elle GLS, men med dem er der også problemer med. De har godt nok ikke smadret min pakke, men de har ikke helt forstand på at levere pakker efter aftale.
Postdanmark har altid været gode ved de pakker jeg har sendt eller har modtaget. har aldrig haft en pakke som er mishandlet. Desuden når de levere den og pakken er smadret og du kvittere for den, så siger du også god for at den er i fin stand :) Det er hvad jeg er blevet forklaret af dem :)
Men med UPS har jeg oplevet at de bliver bedt om at ændre leverings adressen til min arbejdsplads i stedet for min hjemme adr. Dette nåede de først at få at vide samme dag som de kom ud med pakke. Det er også forståeligt at de ikke kan nå at ændre det. Men så går man ud fra at dagen efter eller dagen efter igen at de aflevere den på ens arbejde. Dette gør de så ikke alligevel. Så ringer jeg og efterlyser pakken hos dem da jeg havde fået den forgæves seddel og at de forsøger at levere dagen efter. Herpå var der et følgenummer. Dette følge nummer var ikke at finde i deres system. Intet af det der stod på seddlen var at finde på den. Nå jamen, kunne være at den var noteret sendt fra afsenderens UPS system. De ville efterlyse pakken hos dem og i deres pakkeri. Her går så et par dage, og jeg hører intet, så jeg ringer for at få en status. De siger at de har fundet ud af at pakken ikke er scannet ind hos dem, men de ville søge vidre. Fint nok tænker man så, vi må afvente de får fundet den. Samme dag da jeg kommer hjem er der en seddel i min postkasse hvor der står 'Hej jeg har smidt pakken under trappen, Hilsen UPS' - Jeg kigger så under trappen og jeg ser de har bare smidt pakken der. Og det skal siges at min opgang kan man bare gå direkte ind i og man kunne se pakken var der. Jeg har så ikke hørt fra deres serviceafdeling siden om de har fundet pakken eller hvad de har 😛
Men ja, det er jo så bare min historie. Alle kan være uheldige, og det har ikke afskrækket mig fra at bruge UPS fremover.
Jeg kan dog sige at GLS kan jeg klart anbefale. Dem har jeg brugt tonsvis af gange, og de levere pakker til tiden og uden at de smadre den. Så dem kan jeg kun varmt anbefale :)