Jeg sidder med min Zartego TW3 Bærbare og et Sharp 46" XD1E TV. Jeg ville lige teste skærmens egenskaber og besluttede mig så for at smide min bærbare til. Jeg har taget VGA kablet fra min alm. fladskærm og smidt det i TV'et, ned til en "DVI to VGA" converter i min bærbare.
Problemet er bare at jeg ikke rigtig kan få det til at spille sammen. Den eneste opløsning hvor jeg har haft NOGET billede var i 1280x720 og det så sådan her ud:
Jeg køre PT med Nvidia 86.38 driveren som er den ENESTE driver jeg kan få til at virke (hvis nogen har en anden der virker med et Go7400 som d er 100% sikre på virker må vedkommende gerne lige råbe op!).
Er der nogen der ved hvad der kan være galt, og er der nogen som måske eventuelt hat en løsning på problemet? 😕
kører du med din skærm på bærbaren tændt eller slukket mens du gør det der?? Kan måske godt være din bærbar skærm og tv ikk kan kører de samme opløsninger og derfor ser underlige ud... eller..?
Tror næppe det er det... har brugt Nvidias driver program til at splitte skærmene op så de kører i "klon" men med hver sin opløsning... og som sagt så kan jeg kun få billede på TV'et ved 1280x720 ☹
Jah... Den registrer også en max opløsning på 1366x768 når jeg kører over VGA kabel... Altså som om jeg kun kan køre HD og ikke full HD via VGA anolog 😕
#8 du kan heller ikk hører full hd over vga Det er kun dvi og hdmi som kan klare full hd. Det er jeg ret sikker på, og den opløsning ligner en "normal" hd skærmopløsning så tror ikk der er noget galt...
#10 Kan man godt kan jeg læse på wiki 😛 hehe Har bare altid regnet med at full hd hører til dvi og hdmi da de begge er "digitale" men det er jo selve skærmen som skal understøtte det osv 😛 sorry 😛