hej ville lige høre om det kan passe man ikke kan få 2 X2 gb ram kit i en passene høj hastighed dem jeg har nu er 2X 1gb pc2.9200 da jeg gerne vil kunne OC
1# ved jeg ikke om det er ? jeg skal havde en af de nye Q9450 når jeg får skifte mortherbort så er det vil godt at havde nolge ram der kan følge med for mener da ikke pc 6400 kan gå så hørt i op
Med en quad kommer du nok ikke meget over 480-max 500mhz... Så er det ved at være sket... Så dem du har nu er længe fine. De svarer til du skulle køre 575 FSB, det er helt sikkert du ikke kommer derop 😀
3# nej men er meget rat at være siker hvad svare 6400 til så fant også lige dem her http://www.edbpriser.dk/Produc... de er på 800 det er vil en ok midel vej vil godt havde min at kune kome op på 500 fsb
jeg har hørt at de OCZ RAM som jeg personligt har, sagtens kan klare den hastighed. det er OCZ Nvidia SLI RAM 2x2 GB PC-6400... de skulle nok kunne klare det
6# det vare mere fordi jeg tænkte at 4 gb måske snart er for lidt efter jeg så system kravne til Assassins Creed PC så tænkte jeg at det måske var en god ide med 6gb