ja kan det passe den er det har sat den til og den blæser men vis jeg straser den bliver den 75 c på gfx og stoppet der tro nemt den kune pasere 80 med stock liger den på 68c har putet et tynt lag kølepasta på som i har rådet
5# hvad jeg har læst her http://www.tweak.dk/tests2.php... så kan de ikke sætes op i hastihed da de jo bare for strøm men de larmer godt nok ikke og i den test står der de larmer måske de er defekte 😕
jeg har kun putet kølepasta på det lile felt der er på kortet med ati logoet på skal den også på det store felt det er jo lige som et stort felt med et mendre uden om
den er monteret med det stik fra køleren det går ud i et hvidt stik hvor der i den ene inde er plas til en fan stik fra psu og så er der også plas til 4 andre runde stik ved bare ikke hvad der skal i den og om det er for man kan havde 2 slags stik eller om den skla bruge 2 ?
7# NEEEEJ. For guds skyld KUN på kernen (den lille firkant i midten) Hvis du tager køleren af igen kan du se om det er kommet ordentligt ud i hjørnerne, altså om pastaen selv har fordelt sig over det hele.. Hvor længe har du egentlig rodet med HW.??
1 måneste tid 😀 så du må undskylde vis jeg for nærmer dig med at spøre men vis man ikke spøre bliver man aldri klovere kan sagtens samle min computer der er bare nolge ting jeg ikke helt har tjk på bla det her
Rolig nu,der skal mere til at fornærme mig!! dit spørgsmål undrede mig bare, da det burde være åbenlyst at det kun skal på kernen..,Bare klø på og spørg hellere en gang for meget, end en gang for lidt. Det er langt bedre end at smadre HW. :yes:
11# forstår ikke lige det sidste men har prøvet at skifte til et af de stik du siger men lige umelbart er der ikke forskel i blæse hastiheden dog har jeg plas til enu et stik en den den går ud i en hvor det HD power stik kan sætes i og så i et stik med 4 holder på langs
virked det at smide en god klat på som jeg sagde saiot? fordi det virker jo ikke en meter vis du smider et lille bitte lag på og den så slet ikke for nogen kotakt