Asus P5K Bunkort genstart i windows

Bundkort / CPU d.  27. januar. 2008, skrevet af Retro
Vist: 233 gange.

Retro

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2008 02:20:52
Svar/Indlæg:
1643/172
Nogen der har problemer med Asus P5K og som evt har fået løst dem? Sider nemlig med det samme bunkort lige PT og har sporet mig frem til at det er der mit problem lige PT ligger.

Havde følgende problem. Kunne spille en masse spil osv uden problemer når jeg så gik ind i spil basseret på source engien så genstarted maskinen bare uden nogen advarsel. Men kunne startede spillene op og spille dem i windowed mode underligt nok, men så snart jeg gik over til full screen mode genstarted den bare. Okay fik løst dette ved at opdater til senneste Beta bios 0805. Nu virker source basseret spil som de skal i full skærm uden at bruge windowed mode. Men nu har jeg så prøvet at installer BF2. Hvor jeg kan spille uden problemer osv, men når jeg sjovt nok vælger at trykke på exit knappen i spillet genstarter computeren lige som før med Source basseret spil, men før var det under opstart af spillet nu er det ved at lukke ned for BF2 og den gør det ikke med mine andre spil. Har tested med WC3, Word in confligt, 3dmark03, 06. Rainbow six vegas og mere til.

Men mange af mine problemer løste sig med Beta biosen og intet er OC'et. Rammene er på Asus QVL liste og køre 4-4-4-12 2.0 volt. Det er sådan nogen kingston HyperX PC6400 SLI edition. Overvejer lidt om det ville hjælpe at give noget mere volt på ramene lidt ala 0.1/0.2, men det kan også være at der er andre der har oplevet disse problemer med det samme bunkort og som sider med den perfekte løsning for i baglommen.