Jeg kan se at Gigabyte er ved og være klar med deres X48 DQ6 . men kan det betale sig og vente på den, efter hvad jeg lige kan se så er det kun ram hastighed der er ændret på og det kan vel være lige meget når det er DDR2 ram modellen.
X38 DQ6 modellen er jo i handlen 🙂 og er vel 4-500 kr billiger . Og der går vel 1-2 månder før X48 DQ6 kan købes.
Er der andre ting på X48 chipset der gør at det er værd og vente på 🙂 jeg havde planer om og voldclocke en E8400 eller E8500 🤣
oki det må så være med 2 stk HD3870x2 i crossfire . jeg er ikke den store gamer ,så det betyder ikke så meget for mig . jeg vil bare genbruge mine X1950XTX i CF . de trækker fint nok til mig 😉
Ja hentet fra Gigabyte With support for ATI CrossFireX, GIGABYTE pushes the envelope once again by delivering highly optimized performance and flexibility demanded by power users and extreme gaming enthusiasts. Designed to provide unmatched multi-GPU support with dual PCI Express connectivity, the GA-X38-DQ6 allows users to take advantage of the ultra smooth 3D rendering, blazing-fast frame rates and enhanced visual quality possible with a dual graphics card solution.
PS er der nogen her der har en Gigabyte X38 DQ6 . kunne godt tænke mig og høre om der er noget der ikke er så godt . her tænker jeg på overclock. Jeg har læst testen her på siden , men der er jo kommer flere bios siden og forbederinger 😉
#11 Jeg har det, Det er bare et super board :D, kører pt min Q6600 på 3.1 ved std. volt, så den holder fint :D, Gidder dog ikke give min CPU mere endu, da jeg ikke spiller så meget :)