#1 så lad være med at skrive noget så dumt som " nej " blev du smidt som barn?`
og tja der er ikke mange spil som udnytter CF, men det kunne være sjovt at se nogen med nyer x38 boards og nogen gamle boards some asus commando feks 🙂
Jeg syns det er spændende at spekulere i hvad der i bund og grund er 3870 kernen (R670) Er den bedst samlet på ét kort (3870x2) eller hver for sig (3870 Crossfire)
X2 er dyrere (ca. 500kr) men yder en anelse bedre. 3870CF Kan erhverves for ned til ca 3000, MEN KUN med høj ydelse ved få bundkort...
#9 Joov, det er nu ikke så ringe et setup :) Er de 3DM06 resultater fra det nyeste setup? Jeg så på billederne af noget af det var taget med et nVidia kort. 🙂
Det lader også til at alle har været fornuftige og købe et nyt bundkort
Hvis du regner med at få en enorm score fordi du skifter bundkort kan du nu godt tro om igen... Der er vel 1% herinde på hwt der bruger potentialet i f.eks X38 frem for det du har!
Har ikke fået lagt min 3dmark score op endnu men scorer kun ca 13700 i crossfire og ca. 11000 med et kort.
Jeg har ikke overclocket noget endnu og venter nok med at overclocke mine gfx kort indtil jeg får noget ordentlig vandkøling på da de sidder et par mm fra hinanden hvilket giver dårlig køling på det ene kort og en temperartur forskel på ca 20 grader og synes de er rimlig varme i forvejen.
Nogen der har set noget vandkøling til hd3870 som man kan bruge i crossfire? Sådan så der hvor slangerne skal tilsluttes ikke peger op af men ud på siden af gfx.
Takker ser ud til at blive en små-dyr opgradering når man har to af slagsen xD
Kiggede lige i en anden tråd og lagde mærke til at en fyr havde fået 16900 med 2x 3850 modellen. Måske jeg har fået sat mine kort forkert op så burde kunne få dem til at yde mindst lige så meget.