Ja, jeg ved ikke om vi kan fastslå at politikere laver penge på det her... Jo da helt sikkert nogle penge, men om det er betydeligt eller ej ved jeg ikke. - Der er nok ligeledes nogle af dem der mister penge på det. Der hersker dog ingen tvivl om at store koncerner og organisationer, både tjener penge og beskytter interesser i hele snakken om global opvarmning.
Jeg synes umiddelbart bare det er interessant at følge videnskaben i alt det her. Når der er nyt, er det som oftest værd at vide.
Det er synd at du og sikkert også andre ligefrem bliver/er træt af at høre om global opvarmning. Og da især at dit billede af det sløres mere og mere. - Sådan tror jeg dog rigtig mange har det, og det er også forståeligt.
Meget af det skyldes nok at vi får vores informationer så mange steder fra. Der hvor jeg synes det er interessant at følge udviklingen er hos videnskaben og deres udmeldinger. Ikke politikernes da de jo bare tager en retning og så holder den. - Videnskaben er som regel noget mere fleksibel.
Den udvikling jeg har kunnet følge indenfor videnskaben har været ret enslydende, og derfor har det også været min overbevisning i nogle år nu. Mere og mere tyder på at vi går en ny istid i møde, det er dog første gang jeg hører den omtalt som en ny "lille istid". 🙂