Hej alle OC folk 😀 Nu vil jeg prøve at OC min computer en AMD 5200+ på Asus Crosshair og har fået lidt info men syntes ik rigtig der er noget som stemmer overens med min bios osv og de tal som i skriver. Jeg har sat et par billeder ind på min profil som i kan se på og evt fortælle mig hvad div skal stå på. Hvis bundkortet køre med AI på 110% kan jeg ramme 5700+ 😲 Kan den ik mere?? og kan man evt OC min ram?? når nu man leger med det´ 😀
Jeg vil først gerne takke for den altid hjælpsomme måde at være på #1 :yes: og nu vil jeg så prøve at stille på det forskellige ting. Tak igen for de billeder 😲
Der er noget galt med det sidste man skal stille på NB to SB HT frequency du skriver X4 men den starter på 200 tror jeg nok det var 🙂 http://peecee.dk/upload/view/9... Har prøvet de programmer du sendte og min CPU ligger på 49grader ca. når jeg køre den test og med AI på 110% 5700+. i idle er CPU på 31grader. Hvis jeg stiller det hele som du skriver på de billeder og lader den sidste være på AUTO giver det ingen ting og den køre som standart 5200+
Så ramte jeg 6000+ 😲 og uden problemer. Temp ligger på 58-60grader. Det hele køre stabilt men der er problemer hvis jeg køre 6100-6200+ så begynder den at fryse så jeg vælger at blive på 3.0Ghz på hver kerne. 😀 Nu er det så tid til at OC ramne :yes: