Og den nar der spiller er tydeligvis en der kører med helios framework el. lign. 1337 bliver også nævnt hvilket er kendetegn for de nosseløse snydere der er ved at ødelægge al multiplayer action 😎 http://1337-elite.co.uk/index....
Jeg havde idag et ældre ægtepar på hver 81 år som kunde i ComputerCity idag. De skulle begge have lidt ekstra RAM og et nyt grafikkort så de kunne game Crysis i multiplayer 😀
#11 der var vist aldrig nogen tvivl om at det var fake... bliver bare pissed når jeg ser 1337... har mødt en af de kujoner på en bf2 server hvor idioten var så glad for sit nyindkøbte helios abonnement at han ikke kunne holde sig og begyndte at prale af det... medlem af den pussyclan jeg linkede til
#11 Nu lagde jeg også mest linket fordi jeg syntes det er sjovt. Også selv om det er fake. Det med hvor hun trykker på tasterne er da lige gyldigt, det er bare et spørgsmål om hvordan du bruger setings. en af mine venner er venstrehåndet så han bruger plæø i stedet for wasd
Jaja det ved jeg godt, det var nu heller ikke for at spolere alt morskaben i filmen! Jeg synes sgu da stadig den er griner at se på selvom den er fake og synes det er fedt nok at du laver indlægget! 😛 Og med hensyn til det med tasterne så er det heller ikke synkront med selve spillet... Havde skam taget i betragtning at man kan ændre hvilke keys man vil spille med 😉
#8 Nu har jeg ikke spillet online fps i 8 måneder og håber da virkelig ikke Css er ramt voltsomt at sådan noget snyd. Det må da være muligt at banne ip/steam account på de forskellige servere.
CS 1,6 er nok det værste udsatte spil for hax/cheat og lamere... der er desværre næsten kommet til det at hvis du ikke har en server med admin online næsten 24/7, vil der altid være mindst 1 der cheater. 😩 hvilket ødelægger det for os andre..
jeg støttet da vist også på en hakker i COD4 igår. en custom sniper map. han var død 3gange og havde skudt jeg ved ikke 100-200. hver gang man rejste sig fik man en kugle i hovedet 😛 det gad jeg ikke mere efter et stykke tid ! 🤣