Har lige fået 2 stk 3870 club3d overclocked edition.
som køre core 800 mem 2340. prøvede at sætte ati tune til og begge kort kom op på core 880 mem 2520. har lavet en masse test i 3dmark 06 + spil og ingen fejl. Er det et okay oc?
Mit kørte stock med unlocked bios 931/1377mhz og med vmodog vand køre det 1036/1377 men er i gang med nogle nye mods så jeg kan kommer over 1100mhz core og er ved at finde ud af hvorfor vmem mod intet giver så jeg kan kommer over 1400mhz på rammene
hvordan kan i alle samen komme så hørt har lige tjeket mit og mit kort blev for vamrt med stock kølren vis den kom over 850 bu er der lavet en picel mod skal give den lidt mere i morgen men den bryder samen vis den komer over 860 er mit kort defekt eller
11# jeg formulere mig måske forkeret det der sker er at den går i sort skærm og skriver skærm driverern er holt op med at fungere så det er grafikortet er jeg 99% siker på jeg vile selv gette på det er få lidt strøm der for jeg er ved at labe picel mod men når andre kan kome så hørt op undre jeg mig det skal lige siges at når jeg tester så køre jeg ati tool med at scan efter artifscts og der skal den køre i 20min+ men hvad gøre i andre for i kan jo kome hørt op 😕
har lige prøvet at flashe bios igen der sker det samme 865 og den meler fajl Riska tro du det kan være noget med strøm som du skriver i 11# stari væk med 12# ?
Jeg vil ikke mene at det har noget med gfx at gøre at den skriver at driveren er holdt op med at virke det lyder som en softwarefejl og med strøm mener jeg din psu havd er det for en mit gfx er ikke glad for en 12volts linje der er ofr lav for så starter kortet ikke op eller slukker når jeg bencher
min strøm forsyning er en Corsair HX520W du siger softwere fajl hemm har bare læst andre også har det men jeg kune jo rpøve at lige en anden patch ind du køre jo ikke med den same som mig så kune være jeg skule prøve den du også køre med det er 7.12 ikk ?
Jeg køre med win xp og har aldri haft nogle problemer med at den skriver at driveren er stoppet med at virke er dit windows opdateret og din directx også den nyeste