Overclocker
Tilføjet:
29-01-2008 23:19:17
Svar/Indlæg:
56/27
Hejsa,
Jeg har lige købt et INNO3D 8800GT OC grafikkort og har store problemer med at få det til at køre ordentligt.
Problemet er, at maskinen konstant crasher når jeg spiller. Skærmen bliver underligt rød/spættet og maskinen fryser og genstarter.
Dette forekommer kun når jeg spiller spil som belaster kortet hårdt rent grafisk. Eks. når jeg spiller Far Cry, COD 4, Rainbow six eller ligende spil.
Jeg forsøgt mig med at downloade div. hotfix og de nyeste drivere til kortet, men intet hjælper.
Maskinen jeg bruger kortet i ser sådan ud.
Bundkort: Asus P5N-32 SLI
Grafikkort: Inno3d 8800GT 512 OC
RAM: Corsair: 2x1024 XMS2 6400
Processor: Intel DualCore 2 E6750 2667 Mhz
Strømforsyning: 580W
Ingen af delene er forsøgt overclocket. Grafikkortet er dog OC fra producentens side af.
Jeg har overvejet at købe et IKKE OC 8800GT kort fra en anden producent end INNO3d. Ex fra ASUS, så bundkort og grafikkort er fra samme producent og på den måde fejlfinde maskinen. Men jeg er også lidt nærrig og ønsker ikke at ende op med 2 8800GT kort som ikke virker, fordi fejlen ligger et andet sted....det er simpelthen ved at drive mig til vanvid.
Det ville være super hvis en af jer havde oplevet noget af det samme og kunne give et godt råd.
På forhånd tak.
/ Johnson