Så er det jo lige hvad man skal vælge. Jeg ved lidt om vandkøling, men hvor meget larmer en VapoChill, og hvor meget vedligeholdelse er der på sådan en fætter. Prøver lidt at finde ud af hvad der ville være bedst. Skal ikke køle noget vildt, derfor ved jeg også Koolance stort set ville være lydløs, da jeg har set et setup i drift. :)
Koolance larmer klart mindst ved 800-1200rpm. Derover larmer Vapochill stadig mere, men ikke så meget igen. Dem der har vapochill anbefaler ikke det til at køre som hverdagssystem..
Enig. Jeg har faktisk aldrig nogensinde læst noget rigtig godt om Koolance. Det er sådan noget som at handle ting i Thansen, bare alt for dyrt. Og der er kun en ting værre end billigt skrammel, og det er dyrt skrammel.. 🙂
#4 Ja, Koolance er et dyrt mærke. De har et fedt design, men ydelsen følger slet ikke med. Man kan købe meget billigere løsninger som er bedre. Bare for pumpe og radiator kommer han af med omkring 1500kr ved det der. Det er sku for dyrt i mine øjne.
Sammel noget ved Coolerkit.dk, de er rigtig gode til at hjælpe med at sætte noget sammen.