Kan kun sige det samme #1 Mig der lige har sendt en mail for at finde ud af om det var serveren 😲 , eller om det bare var her i min ende af nettet den var gal.
Det var da underligt?, snakkede med BlAzKoWiCz og vi blev enige om at grunden til at i var nede, var pga. at Huddy og emillos havde hygget sig ved rack skabet, og i det tilfælde havde de kommet til at rive et kabel over?.
Aldrig mere WD - næh 24/7 Samsung diske...:) Og så lige en stor tak til Huddy, der selv om han lå syg smed hvad han havde i hænderne for at få Hwt healet...
og jeg som først troede jeg var blevet banned, men så kunne jeg jo regne ud, at det nok var pga. det gylle-udslip ved Billund som var årsagen til de døde diske... 😲
Ja det har været et par hårde døgn uden HWT,længe siden jeg har været så restløs på nettet,men så fik jeg da gjort rent i hytten og ryttet op det var der så en anden der blev glad for. 🤣
Fedt at siden er oppe at køre igen. 🙂 Og godt at Håddie, trods hans intime samvær med mig, fik taget backups. Ellers var mine artikler sgu væk. 😲 (rigtige mænd tager ikke backups - de græder...)
Af EN eller ANDEN årsag, så skal jeg altid have de total underlige og særer sygedomme. For et par år siden havde jeg børnesår, og nu ligger jeg så med Lussingesyge ( LALA - nej, jeg har ikke været i byen og fået rocker-tæv ) - men det findes faktisk, og rammer stort set kun børn- og mig - selvfølgelig 😐
... er endelig vågnet fra mit koma over nedbruddet :'-(
Og jeg tror at jeg taler på både egne og Emillos' vegne når jeg siger, at vi er glade for, at der ikke er gået "noget" tabt. Og jeg snakker ikke om artikler 😲 🤣 😛
GODT i er tilbage. jeg har jo forfanden været henvist til ligefrem edbpriser's forum for at få tilfredsstillet mit behov 😕 og et par gange kom jeg endda til at trykke på hol. men det fordi linkene til hwt og hol er lige ved siden af hinanden 😛
jeg fik dog lavet afleveringer. så noget kom der ud af galskabben ! 😀
Få købt noget VM-WARE med V-motion, så flytter den virtuelle server frem og tilbage mellem fx. 2 fysiske servere, uden at brugeren lægger mærker hertil - det "koster" kun ét ping. 🤡