Haha ja.. Vi har også fyret op for nogle roethlisburgere herhjemme! :D (er jo trods alt steeler mand :P )
Lad mig lige prøve at argumentere lidt imod Patriots (selvom jeg godt ved i vel elske og skyde mig ned for det 🤣 )
Chargers kampen:
De Patriots mødte her et defence de ikke have mødt før. Jeg ved godt de mødte Chargers i round 10 (eller var det 4.. kan ikke lige huske det), men holdet er noget forvandlet sidan da. De mødte et defence der gjorde ondt på dem, og dette endda uden at Merriman præsterede overhovedet. Chargers kunne sagtens holde brady, moss, welker og resten af Pats holdet nede i en stor del af kampen. Der hvor det gik galt for dem var at de manglede folk på offence. Uden en Rivers, Tomlinson og Gates har de simpelthen ikke et offence der kan score nok points.
Patriots møder imorgen et hold, med et defence der er bedre en chargers. De har gjort rigtig rigtig ondt på de andre hold, og har holdt folk som Tony Romo og Farve fra fadet her i play-off. Brady skal nok score points, ingen tvivl om det, men han komemr til at slå sig i forsøget.. Meget endda. NYG offence ser også godt ud. Eli spiller ligeså godt som hans bror pt, og har virkelig vokset med opgaven. Desuden, da de mødtes i uge 17 var NYG meget tæt på faktisk at slå Patriots.
Derfor tror jeg at NYG godt kunne gå hen og overraske de fleste. Anyways sorry hvis det blev lidt langtrukket.. Jeg er uforbedrelig hvad den her sport angår 😐