Ja men hvor langt stikker den ud bag på. Kan man få plads til f. eks dvi til vga adapter bagved?? Det også fordi at den tripple radiator jeg har købt kommer til at gå rimelig langt og den den kommer muligvis til at kæmpe om pladsen med strømstikket til psu'en hvis den ikke stikker langt nok ud
Nope den er for står 😩 Det var derfor jeg regnede med at den skulle være uden for. Koldere luft og nemmere montering og så skal jeg ikke til at skære så meget i mit kabinet
Hvad mener du med at kabinettet bliver 4-7 cm længere?? Den står en del højere ind det gør standdar da jeg har lavet nye fødder 🙂 Fra top og ned til skrivebordet er der 48,2 cm
så køber jeg den radbox med der skulle gerne være plads til kabler så. Ellers kan jeg jo altid modificere den lidt :yes: Takker for hjælpen nu skal der købes ind 😀
Har lige sendt en mail til dem. Så må vi se hvad de svare 🙂 Gider godt nok ikke vente 5-10 arbejds dage :'-( Man for da både pip og lange løg af at vente så lang tid på sine ting 🙂
For fanden det er service fra coolerkit.dk side. Fik lige en dejlig mail med at jeg havde bestilt den sidste pumpe der var og jeg kunne bytte væsken til en anden. Blev vildt overrasket over at jeg fik en mail retur 10 min efter jeg havde sendt den 😲