har selv P5E og med en rev 1.0 ikke mødt problemer overhovdet, det spinder som en mis. men har da selvf tænkt over at update bios.. har det bare sådan,, if it works,, why fix it 😉
Det anbefaler Asus jo også selv at man kun gør hvis der er noget galt 🙂
IMO er P5E et fedt bundkort!, men jeg har dog set mange hvis CPU temp måler forkert (i hvert fald med en Q6600)... Dette gør så at speedfan controlleren ikke virker helt optimalt 😕
Jeg kan ikke køre PC2-8500 på mit P5E. Eller også er det rammene der ikke vil. Crucial BallistiX 8500. Har prøvet alt.
og P5E giver fuldstændig fucked vDimm, så det skal du lige huske hvis du indstiller manuelt. (ofte 0.1v for meget) Udover det, så er det et udmærket bræt.
Fandt lige denne tråd på google, jeg har installeret den nyeste driver, og har intet problem med at overclocke til 3.5Ghz , og jeg er ikke vant til at OC da mit gamle bræt var rigtig skod....
Har dog hørt at det ikke kan tåle 1066mhz ram, eller 4x 1 GB ram... men er ikke 100%
#9 du har delvis ret når der 4x1gb klodser i man hvis det er pc6400 ,sætte fsb til 667 ellers kan memcontroller ikke styre 4x1gb bruger kun 2 ramklodser af af alm corsair pc6400 rev 5.2 det kører fint