nogle der har prøvet noget ligne ?

Hyggehjørnet d.  03. februar. 2008, skrevet af saiot
Vist: 2024 gange.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2008 20:28:40
Svar/Indlæg:
7111/480
Hej jeg have en oplevelse her den anden dag med en bruger her fra siden som jeg syns opførte sig dybt onsvagt så vile lige høre om i har prøvet nogt ligne

jeg har en Købs tråd i K/salgs frumet hvor jeg søger en stock køler til min Q6600 så får jeg en pm fra en bruger om han har en så tænker jeg super men jeg har ingen ide om hvad sådan en er vær i penge for de kan jo købes fra ny så lidt svært at sige ½ eller 75% af ny pris så jeg bedre sælger om at give en pris han vil sælge for hvor efter jeg får at vide over pm at det vil han ikke det skal jeg hemm tænker jeg så i noget tid hvor efter jeg byder et beølev 50kr da jeg ikke ved hvad de går for så får jeg at vide at det vil han ikke sælge for ( bla. der for jeg altid spøre sælger hvad han selv har ringet med så slipper man for sådan noget ) så tænker jeg fer nok så srkiver jeg hvad han da vile sælge for for jeg har jo ingen ide så tænker jeg vil spøre ham for han må jo være den nærmeste til at vide det så får jeg en pm i der stå
"ej igen. Vi dropper det, jeg spurgte hvad du ville give og du svarer 50 Kr. og så er den jo ikke længere. Ville du have givet mere så havde du jo skrevet det og ikke en 50'er. Orker ikke det byderi." lek lige mærke til . Orker ikke det byderi. jamen så kune sælger jo have spare min tid og hans ajen med at skrive hvad han vile sælge for der efter følger nolge pm hvor jeg udtryker jeg syns det er en dybt barnlig måde at hanle på og får til svarne pm til bade med slet skjul nedladen kormentar men er bige vil uden om men jeg kan bare ikke lage vær med at tænke på om fra den første pm om det ikke var mening helle tiden når sælger ikke en gang gider sige hvad ahn vil ahvde syns det er en dybt laterlig måde og hanle på når man er et voksen mænske hvad mener i andre ?

ps sider ved en pc uden stave kontrold så kan ikke ratte fjalne men håber i kan fåstå det det skal også lige siges jeg har fåget købt min køler fra en aden flink bruger her på siden
riska

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2008 20:35:00
Svar/Indlæg:
7241/274
En stock intel køler koster kun 50-75kr fra ny

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2008 20:37:26
Svar/Indlæg:
7111/480
1# ok så var mit bud vil meget fer sælger skrav som begrunelse at han ikke gad havde besværet med post hus og pake paken og alt det det er jo fer nok men så at man ikke sælge fordi man har givet et bud som 0# viser syns jeg er en sjov mådet at hanle på

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2008 23:14:48
Svar/Indlæg:
2620/327
Tja, det skal du da ikke tage dig af - han har bare en anden måde at handle på end dig (og mig), åbenbart.

Men hvis du vil give en 50'er, kan du sagtens få en boxkøler af mig - det ser dog ud til, at du allerede har lavet en handel i tråden 🙂

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2008 23:27:08
Svar/Indlæg:
7111/480
3# jep har fåget købt en :yes: men tak for budet 🙂

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 00:13:52
Svar/Indlæg:
6624/113
Hold da kæft en nar at være.

Han skal da ikke sidde og tro hans box køler er guld værd.. 🤡

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 00:16:39
Svar/Indlæg:
3394/170
Nogle mennesker tro desværre deres alunimum og socket A bundkort er lavet af det pureste guld.. 😕

Dude

Overclocker
Tilføjet:
04-02-2008 00:19:35
Svar/Indlæg:
581/1
Det der med ikke at være voksen nok til at fortælle hvad man vil have for sine varer, er blevet noget så frygteligt moderne. Men det er PISSE irriterende imo. Basalt set handler det vel bare om at det er en snotskovl der vil forsøge at få så meget som muligt, presse citronen, ell også at vedkommende er for dum til at stykke en rime.lig pris sammen. Uanset det ene ell andet, har jeg ihvertfald et fast princip om, at opretter jeg en købstråd, kræver jeg at sælger smider et prisforslag. Dem der er for dumme til at forstå det, bliver ignoreret.

..og ja Saiot, du var udsat for et fjols. Den pris du bød er yderst rimelig for en stock køler, og der ud over er det latterligt at blive fornærmet over et bud, når man selv har bedt folk byde. Det må ha været en knægt der har forvildet sig fra scootergalleriet og herind, du havde kontakt med. Jøsses.

Op med humøret Saiot. De fleste af os har mindre grød, og mere hjernemasse, end ham 🙂

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 01:02:44
Svar/Indlæg:
2516/381
Mødte også en sælger en dag,, som var virkelig mærkelig..

Jeg havde vist interesse for en QX6700 i en salgs tråd,, hvor efter jeg på PM blev kontaktet af en helt anden, som havde en han ville sælge..Men kun hvis vi kunne handle hurtigt, da han stod og manglede penge..

Og da han boede tæt på mig, var dette jo intet problem,, skrev tilbage til ham, at jeg var klar,, og kunne afhente den næste dag, (Fredag) og hele weekenden.

Hørte ikke fra ham, så skrev om lørdagen, om han havde ombestemt sig..
Fik en pm, midt på lørdagen, om at dagen jo ikke var slut endnu,,

Skrev så igen hvornår jeg kunne afhente,, hørte dog ikke fra ham

skrev så til ham et par dage senere, at vi nok ikke havde samme opfatelse af en hurtig handel,, Men han kunne skrive engang han var klar til at handle..
men hørte aldrig fra ham igen..

Hans pris var dog også i den billige ende, men det var ham selv der havde forslået prisen...

Det var sku en useriøs bruger...

Så kan kun sige HØRT hørt,,, ved lige havd du mener

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 01:11:07
Svar/Indlæg:
20170/383
Underlig tråd 😕 MEn det er så bare mig.

Når det så er sagt så kan jeg godt se det er træls når folk vil tage røven på en. men skal jeg være helt ærlig. når jeg sælger noget brugt er der kun to ting for mig der er gældende, med mindre jeg sælger til kendte, og det er at det jeg sælger er i orden og at jeg kan få så meget for det som muligt. og hvis folk vil give overpris,så fint med mig. Det er folks egen sag om de vil være dumme nok til det. Det er selvfølgelig lidt forkantet sagt, men det er min generelle holdning.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 01:57:36
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Det kan godt være du staver som en dør og du af og til kan virke utålmodig. Men du skal sgu ikke finde dig i sådan en behandling. Længere er den ikke...

Og jeg er enig. Det er en rigtig dårlig opførsel fra "sælgers" side, især hvis han smider dumme PM's efter dig efterfølgende. Det er sgu ikke det HWT.dk er til for. Det er for alle der har konstruktive og underholdende indspark. "Vi" er her ikke for at nedgøre eller svine hinanden til... :yes: måske med undtagelse af Emillos, men det er så kun fordi han er No. 1 wannabe-OT-spammer - men det er en anden sag 😛

Så *thumbs up* til dig, og du skal ikke lade dig koste rundt med 😉

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 13:24:10
Svar/Indlæg:
7111/480
tak for de penge ord og gode opbakning 🙂

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 15:44:39
Svar/Indlæg:
7111/480
har lige fåget en pm hvor der stod " skal du stoppe med at skrive når jeg beder dig om det. Ellers klager jeg til administrator for chikane." efter han blev sur over jeg syns det var laterlig med de gette laje og han bete mig om ikke at skrive mere så svaret jeg "så la da vær med at skive til mig gider du ikke har ikke tid til dine små gette laje så gider du at lage vær så er du rar""
men kan bare ikkelage vær med at tænke på at det kom efter den her tråd var opratte 😕
men gider ikke svare ham mere nu der står ikke hvor garmel han er i hans profil men det er nok ikke så meget 😕

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 16:47:53
Svar/Indlæg:
7111/480
sådan nu har angloamerikansk som var maden med den dyre køler skravet til en admin for at jeg skule havde chikanere ham selv om vis han kaler det at svare på på pm for det så har han gjort akorat det same han bete mig om ikke at skrive efter hanv ar blivet mopses skrav det var helt fint så skule han også holde op og han belv ved 😕

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 16:54:59
Svar/Indlæg:
1375/88
Nu har jeg af naturlige årsager ikke mulighed for at se jeres udveksling af pm, men ud fra hvad der er skrevet i dette indlæg, kan jeg ikke se hvor i chikanen ligger,der er på intet tidspunkt nævnt noget navn på den anden bruger før #13

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2008 17:01:55
Svar/Indlæg:
7111/480
14# nej gjore jeg nemlig også først i 1# efter at han syns jeg skule melese til en admin for så syns jeg enlig det blev lidt for sjovt 😕 men kan sagtens fjerne det vis nolge ønsker det men skrav det for at man kan se jeg ikke har på nolge måde chikanere ved komnet min teroi er at det er har været pladen lige fra starten 😐 men nu kan admin. jo bedøme det ved ikke om de kan læse pm men det er de vilkomen til

X0D1

Overclocker
Tilføjet:
04-02-2008 17:12:06
Svar/Indlæg:
235/18
tag dig ikke af ham sådan er der nogle der er, og han har jo ikke noget at sige til adminen som vil hjælpe ham selv så ?

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2008 20:16:41
Svar/Indlæg:
7111/480
så briliere angloamerikansk igen havde ellers håbet han havde forandret sin måde at hanle på 😕 jeg har opratte en K: tråd hvor i han skriver han har et 8800Gt til 500 kr jeg kan købe så skriver jeg lige efter det snåper jeg i min købstråd samt sender en pm men høre intte fra han skriver szå en pm igen i dag og for at vide han ikke vil sælge da han er blivet tilbudt mere det er jo en super ærlig måde at hanle på skreiver en pris man kan løbe en ting for og man slå til og så senere er det ikek til salg til den pris det er er en flot og troværdi måde at hanle på elelr nej bestem ikke jeg har ikke budt 500 fort det det var angloamerikansk der selv ville havde 500for det men man kan vil ikke forvente meget mere af den måde han hanler på vil bare fortele andre om hans måde at lave hanler så vis du har bro for en ting så skal du nok fine en mere siker hanels patner 😉

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2008 20:37:49
Svar/Indlæg:
2576/125
#17 Næste gang ignorere du ham bare. Han er da åbentbart en dør! 😐 🤡

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2008 20:39:21
Svar/Indlæg:
7111/480
18# ja sov måde at hanle på det er mere det at min lillebro på 12¨år havde gledet sig og talt om nu kune han spille alle de spil som jeg kune fanme syn at snyde et lille barn på 12 😕

Timozzdk

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2008 20:48:24
Svar/Indlæg:
1636/115
17# Hvorfor helvede lader du ikke bare være med at svare ham.
NU må du have lært det til næste gang. Tror vi alle sammen er enige om han ikke er helt normal. Men jeg syntes også det er åndsvagt du finder din gamle tråd frem igen og skriver om den nye episode. Du behøver jo ikke dele alt med os.

dude1992

Superbruger
Tilføjet:
28-07-2008 14:23:24
Svar/Indlæg:
789/17
Sjovt han ikke selv kommer og siger noget til sit forsvar 😉

Stop nu imens legen er sjov og lad vær at flamebaite andre folk mere end højst nødvendigt.

Folk der har læst tråden kan se hvilken fyr angloamerikansk.

mathiasm87

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2008 19:06:52
Svar/Indlæg:
626/77
#0 hey jeg har lige skrevet med samme person som ville sælge mig en cpu.... det var nok 40.min siden jeg skrev med ham og af den nok ville blive min.. men så skriver personen af den var røget for 1 time siden... :no: ved ikke om folk ikke er voskende nok til og fortælle om pris og hvornår deres ting er solgt 😕

MVH

Mathiasm87!!

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2008 19:11:21
Svar/Indlæg:
20170/383

han er vist heller ikke helt fresh på 1. sal 🙂

mathiasm87

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2008 19:13:09
Svar/Indlæg:
626/77
#23 nej men syntes bare det er pisse irriterende sådan noget når man sider og regner med af tingen er blevet solgt til en også får man bare sådan en 🤡

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2008 19:26:19
Svar/Indlæg:
10398/435
Sober tone tak 🙂

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2008 19:58:48
Svar/Indlæg:
3332/33
hva er der ikke nogen andre her på siden der kender noget til gutten ? udover de (desværre) mislykkede forsøg på at købe noget af ham ?

LarsL

Superbruger
Tilføjet:
22-09-2008 21:59:48
Svar/Indlæg:
445/37
He ja har sku prøvet en del herinde efterhånden, virkelig en børnehave nogen gange med ot lort og folk der byder og så ikke kan huske de har budt og benægter trods det tydeligt kan ses i en tråd.

Nok den mest elendige hidtil var et komplet system som jeg havde budt på og snakket med sælger og accepteret ville endda have den skulle hentes senere om aftenen selv om det blev sent, han aflyste dog selv den aftale da noget andet var kommet op, blev aftalt jeg skulle hente den næste dag om eftermiddagen, næste dag ringede han for at sige at nu var pc'en steget 1000kr da der var kommet et nyt bud og hvis jeg ville have den skulle jeg byde mere, da havde jeg været i 2 hæveautomater og lænse da jeg ikke havde tid til at tage i banken den dag.

så nu er dette ikke en reklame og dette er et bedre forum syntes jeg, men tweak har dog et system til at vurdere deres brugere ang handler hvor både køber og sælger giver tilbagemelding til siden om handlen har forløbet godt, hvorefter der vil komme en rating på bruger.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2008 22:03:04
Svar/Indlæg:
7111/480
så nu er dette ikke en reklame og dette er et bedre forum syntes jeg, men tweak har dog et system til at vurdere deres brugere ang handler hvor både køber og sælger giver tilbagemelding til siden om handlen har forløbet godt, hvorefter der vil komme en rating på bruger.
ja kune være dejlig med sådan et system men hwt gider ikke have noget med det af gøre selv om jeg syns det er tit nolge bliver snyt her inde det loker jo de forkret folk til hwt 😕

LarsL

Superbruger
Tilføjet:
22-09-2008 22:08:01
Svar/Indlæg:
445/37
ja de vil måske få nogle gladere brugere, og hvis det skulle være så meget besvær for en admin at sætte en stjerne på en bruger, kunne der vel bruges hwt's egne brugere, vælge nogle få ud som kan have adgang til at sætte en rating efter ønske fra køber-sælger.

inden for den seneste måned:

Har jeg budt på et gfx, hvor jeg bød hbo men sælger ville ikke sælge aligevel da han syntes det var for lidt.

Budt på en cpu hvor sælger accepterede og ville lige teste den, er nu omkring 14 dage siden, har ikke hørt noget fra ham.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2008 22:08:53
Svar/Indlæg:
3332/33
så længe vi ikke får et bruger rate system som de har på tweakup, for det er da godt nok den værste omgang bæ jeg længe har set. og de rigtige tu brugere vil forsvare det system til døden, selvom det er så åbenlyst langt ude latterligt.

LarsL

Superbruger
Tilføjet:
22-09-2008 22:37:39
Svar/Indlæg:
445/37
30# hvad er der at være bange for, hvis handlen har været god kan det da kun være i både sælgers og købers interresse at andre kan se, at her er der en som har lavet handler før, hvor køber og sælger har været tilfreds.

Den seneste måneds forsøg på handler herinde, se #29

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2008 08:39:54
Svar/Indlæg:
3332/33
#31 rating systemet på tweakup har da intet med køb eller salg at gøre ?
det er for det første nolge latterlige rating titler de har og alle kan bare rate som de vil HELT uden grund. for det andet, så giver det jo intet indblik i hvordan de forskellige brugere er. der kan bare være en situatin, hvor der lige er nogen der syntes man er "dum" og så rater de en det, bare fordi man har en anden holdning end dem. det er til grin.
dem der syntes det er et genialt system har det ikke helt godt på øverste etage.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2008 15:48:40
Svar/Indlæg:
7111/480
dem der syntes det er et genialt system har det ikke helt godt på øverste etage32# det har jeg nu ikke men kan da godt se problmet i systemet selv om jeg har det 😉