#12 Fandt den på xtremesystems.org's foraer hvor nogle fra ASUS R&D crew sidder og smider om sig med beta og alpha BIOS'er.
#11 Er da glad for at det virker for dig. Mine går ned konstant, og hvis jeg checker temperaturen i Everest ligger to af mine cores konstant på 55 grader C, og to andre konstant på 40... giver nada mening... Her igår skete der så det mærkelige at mit net bare holdt op med at virke. Mens jeg var væk fra computeren og uden at jeg havde ændret noget. Det gør det stadig ikke, så sidder på min bærbare... :S
Men kan læse mig frem til inde på xtremesystems.org's foraer at der er mange der lider af de samme problemer som jeg gør. E.g. konstante nedbrud, cores der ikke er synkroniserede, osv. osv. Ah ja, og så har jeg endnu et problem: Mine RAM nægter at skifte frekvens. That's right, ligemeget hvad jeg gør, kører de konstant 800MHz på 5-5-5-18 timings. Og det med samtlige BIOS'er jeg har prøvet. Er fuldstændigt forrykt. Og jeg bruger Crucial Ballistix PC6400 RAM. Burde der ikke være nogen problemer med.