-> #26
Takker. Det er det faktisk også. Jeg fik idéen da jeg var hjemme hos en bruger her fra siden. Han havde valgt at hænge sin Acer skærm op (samme design som min, men blot større). Men alt som i at jyden kommer op i mig, nægtede jeg at finde flere penge til det end højest nødvendigt.
Jeg kunne se, at hængsel og huller bag i skærmen kunne passe uden de store problemer. Så jeg gik i gang med at skille skærmen ad. Skruen der holder skærmen på plads, er taget fra foden. Den havde den rette længe, og passede naturligvis i gevindet til hængslet.
Så resten gik af sig selv. Hvis man kigger efter kan man se, at der er et "ekstra" hul i væggen over hyldeknægten. Jeg overvurderede og kom til at bore for langt oppe. Jeg skruede øverste skrue ud, drejede hyldeknægten 180º og markerede et ekstra hul lige under. Højden - synes jeg selv - passer perfekt og det hele er lavet på øjemål, på et kvarters tid.
Liste:
Skærm
Hyldeknægt
Slagbor
Skruer til at skrue hyldeknægten fast med
- og så en lille portion tid.
Slagbor kan man låne sig til (ofte), og en hyldeknægt koster ikke alverden. Såfremt skruerne passer lige så godt som de gjorde for mig, burde det faktisk ikke være en større opgave 🙂
-> #27
Det var også planen, men er netop kun lige flyttet, så det skal nok komme (håber jeg).
-> #28
He he... en hyldeknægt til overpris?! Den idé tror jeg ikke de falder for 😛
-> Alle
Jeg glemte helt at takke HamderD, for det dejlige kabinet og div. tilbehør 😳 😉